· · Коментара: 0
форма

4 јога позе за релаксацију организма, а потпуно су једноставне

Јога је увек добро решење за умор и напетост.

1620825289_Depositphotos_49133059_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Иако масажа делује као најефикасније решење, постоји знатно приступачнији, бржи и лакши начин за релаксацију целог тела. У питању су посебне јога позе које делују благотворно на ваш дух и тело, елиминишући сав умор из вашег окружења.

Опуштање не треба да сматрате луксузном, већ неопходношћу јер тело које је преморено прелази из живог у стање пуког преживљавања, бивајући при том све слабије и слабије. Ако ништа не урадите по питању тога да се опустите, на крају ће вам чак и једноставне активности попут устајања из кревета бити незамисливе.

Спута баддха конасана
Ова поза представља мало напреднију варијанту претходне, која се исто попут ње врло лако изводи и има благотворна дејства на ваше тело. Ову позу је пожељно примењивати на празан стомак два пута дневно ујутро и увече у трајању до 30-60 секунди. Супта Баддха Конасана снижава крвни притисак и смањује напетост у мишићима. Такође олакшава нападе панике и елиминише осећај умора. Потребно је да легнете на леђа, савијете ноге у коленима и саставите стопала, док су вам руке пребачене преко главе.

Прочитајте још: Пола сата дневно за 6 пролећних вежби и ето САВРШЕНОГ тела до лета

Савасана

Савасана представља најједноставнију вежбу за опуштање свих мишића дуж тела. Она од вас захтева да лежите равно на леђима, са опруженим удовима и да останете у тој позни непомични од 5 до 10 минута. Ово је асана почетног нивоа и можете је изводити у било које доба дана. Савасана стимулише циркулацију крви и врло је корисна за особе са неуролошким проблемима.

Спута матсyендрасана

Још једна у низу поза почетничког нивоа која делује врло позитивно на сваки мишић дуж вашег тела. Ову асану је потребно применити на празан стомак у трајању од 30-60 секунди. Супта Матсyендрасана нежно форсира ваше кукове и леђа, делујући на њих попут масаже. Истовремено она уклања из вашег тела токсине и подстиче бољи проток крви у организму. Дуж целог тела она вас ослобађа присутне укочености. Док лежите на леђима са рукама испруженим под углом од 90 степени, једна нога треба да вам је равна а друга савијена у колену и пребачена преко ње.

Прочитајте још: Да ли сте знали да жене које вежбају боље зарађују?

Макарасана

Макарасана илити поза крокодила је савршена поза за почетнике као и за све оне који желе да на леп начин заврше свој серијал вежби напредне јоге. Потребно ју је примењивати ујутро на празан стомак. Позу је потребно држати од 3-5 минута. Ова поза доказано опушта рамена и леђа, истеже мишиће кукова, лечи хипертензију и ублажава умор. Потребно је да легнете на стомак и подигнете се на лактове, након чега ћете главу савити ка грудима.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.