· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Чаробни план исхране уз помоћ којег је Клои Кардашијан успела да смрша чак 20 килограма (ФОТО)

Она каже да је за њен изглед заслужна јака воља и добар план исхране.

1611764547_KLHAOD.png
Фото: Принтскрин / јутјуб / Скy Неwс Аустралиа

Цео живот се борила са вишком килограма, све док није почела да примењује ова правила. На овај начин је успела да скине 20 килограма за годину дана.

Ево којих правила се строго држи:

Једна од највећих промена коју је Клои направила када је решила да линију доведе до савршенства је та да своје здравље стави на прво место.

Прочитајте још: Да ли МИРИСАЊЕ ХРАНЕ може да ГОЈИ? Ево шта кажу научници

Почела је да прави праве изборе и разликује лошу храну од оне богате витаминима, минералима и протеинима. Када је почела да води рачуна о нутритивно вредности сваке намирнице коју поједе, промене су почеле да буду видљиве и на њеном телу.

Прочитајте још: Све негативности НОЋНИХ ОБРОКА: Тада посебно треба да се зауставимо

Овде није реч само о калоријама, већ и о проценту влакана, минерала и протеина у храни.

- Врло је важно уносити довољно протеина - каже њен лични нутриционитса.

Сваког дана има 7 оброка

Седам оброка дневно можда звучи много. Међутим, свачије организам је другачији, неким људима ће можда требати три оброка дневно, а другима шест. Важно је да ослушкујете свој организам и да радите шта вам прија.

Прочитајте још: Скраћена дијета с поморанџама: Изгубите 2-3 кг за три дана

Оброци које једе Клои су комбинација различитих храњивих састојака. Већина оброка се базира на уносу здравих масти и протеина, као и воћа и поврћа.

План исхране

  • Јутро започиње смутијем од сурутке, бадемовог путера и сезонског воћа.
  • Након тога следи ужина која се углавном састоји од неког сезонског воћа.
  • Ручак је фокусиран на протеине. Углавном једе неко нискокалорично месо и велику порцију салате.
  • Следећа ужина је шака коштуњавог воћа и поврћа.
  • Пре вечере, има један мањи оброк, а то је углавном сок од парадајза и једно барено јаје.
  • За вечеру обично једе рибу и салату.
  • Ако осети глад увече, обично поједе јабуку.

Вежбање

Правилна исхрана је оно што најважније али поред тога Клои напорно вежба и одлази на тренинге 4-5 пуна недељно.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.