· · Коментара: 0
ПРОЛЕЋЕ

Четири вежбе које ће вас препородити, а раде се на тепиху

Ако вас је сломио пролећни умор, осећате се безвољно и тромо, значи да је право време за тренинг.

1617956582_Depositphotos_383629738_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

За почетак је најважније да повратите енергију, па вам предлажемо да физичку активност започнете лаганим вежбама које ће вас релаксирати и подићи.

Прочитајте још: Једноставан ТЕСТ којим ћете проверити у ком су стању ваши МИШИЋИ

Ово је комбинација пилатеса и јоге, није интензивна и одлична је за све генерације, за почетнике у вежбању и за оне који се, после краће или дуже паузе, поново рекреативно активирају. После вежби се обавезно истегните.

Прва вежба

Спустите простирку на под, лезите на леђа и раширите руке, тако да вам у лактовима буду савијене под углом од 90 степени. Ноге раширите, али стопала нека вам буду спојена, као да правите круг ногама. Удахните и полако подижите карлицу бројећи до пет. Затим издахните и спуштајте карлицу бројећи поново до пет.

Фото: Депозит

Друга вежба

Останите на леђима. Стопала нека вам буду раздвојена мало више од ширине рамена, а руке раширите и савијте под углом од 90 степени у лактовима. Нагните карлицу удесно, удахните бројећи до пет. Издахните враћајући се у почетни положај, бројећи до пет. Исто урадите и за леву страну.

Бројте до пет, вежбајте полако.

Трећа вежба

Седите. Десну ногу испружите у равни са раменима и држите је чврсто уз простирку, а леву испружите држећи је рукама са задње стране, па је пружајте увис бројећи до пет. Спуштајте је лагано бројећи до пет. Замените стране и све поновите.

Прочитајте још: Ова девојка је одустала од тражења партнера преко апликације, па је пробала другачију методу - храбру и отворену (ВИДЕО)

Четврта вежба

Испружите обе руке изнад главе, држећи тегове тако да вам ширина руку буде у ширини рамена. Затим се спустите тако да вам десно колено буде под углом од 90 степени, док се лево потпуно ослања на подлогу. Удахните бројећи до пет, па ротирајте тело удесно. Вратите се у почетни положај, уз издах и бројање до пет. Замените ноге и поновите исто.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.