· · Коментара: 0
ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ

Да ли знате коју у популарну ДРУШТВЕНУ МРЕЖУ корисници НЕМАЈУ ПОВЕРЕЊЕ?

Велико истраживање показало је оно што се спекулише већ годинама, посебно након што су неколико пута испливали приватни подаци корисника

1601324141_social-media.jpg
Фото: Pixabay

Друштвена мрежа у коју корисници имају најмање поверења је управо Facebook, а следе га TikTok и Twitter.

Прочитајте још:  НАЈБОГАТИЈИ! Да је марио за новац, Тесла би када је умро имао ТАЧНО ОВОЛИКО НОВЦА НА РАЧУНУ! (ВИДЕО)

Истраживање часописа Business Insider, под називом Insider Intelligence "US Digital Trust Survey" испитивала је поверење корисника у друштвене мреже на којима имају своје налоге. Поверење су пре свега мерили по питању заштите информација и пружања сигурног простора за размену мишљења и стварање креативног садржаја.

Прочитајте још: Технолошка ПОБЕДА: Европол разбио мрежу за комуникацију коју су користиле ХИЉАДЕ КРИМИНАЛАЦА

Највеће поверење
Корисници највише поверења имају у друштвене мреже Microsoft LinkedIn и Pinterest, како се спекулише највероватније јер ниједна од те две мрежа није имала већих потешкоћа са очувањем приватности података корисника нити неке веће скандале у последње време.

 

Фокус је био на пет категорија, сигурност, легитимност, заједница, искуство са огласима и релевантност оглашавања на девет највећих друштвених мрежа, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, reddit, Snapchat, TikTok, Twitter иYouTube

Прочитајте још: НЕ НАСЕДАЈТЕ! Направите сами НЕОПХОДАН део за МОБИЛНИ (ВИДЕО)

Подаци показују да су корисници изгубили поверење у Facebook, посебно после случаја са Cambridge Analytic која је пре две године озбиљно пољуљала поверење корисника.

Следе га TikTok и Twitter, обзиром да чак петина њихових корисника нема поверења да ће те друштвене мреже заштитити њихове приватне податке. 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.