· · Коментара: 0
корисно

ДЕСЕТ САВЕТА како да смањите НАДУТОСТ ЛИЦА

Немате вишак килограма, али сте надути у пределу лица? Погледајте шта можете да учините да смањите проблем!

1603461080_Depositphotos_23297802_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Ако немате вишак килограма и нису вам потребни савети за мршављење, можда "бијете битку" са лицем које изгледа надувено.

На лицу се може задржавати вода, али и масно ткиво, а ово су најефикаснији начини да уклоните те проблеме!

Ево шта препоручују стручњаци!

Прочитајте још: Да ли сте знали да када пишете на телефону, ваша кичма ПРОЖИВЉАВА ПАКАО: Можете бити трајно ОШТЕЋЕНИ

1. Радите вежбе за лице

Изградићете тонус мишића, а црте лица деловаће "исклесаније". Увлачите и испуштајте ваздух у образима као да свирате трубу, смешите се и стискајте мишиће вилице, и пућите усне на десну, па на леву страну. Све то затеже мишиће образа и браде.

2. Радите кардио тренинг

Можда већ вежбате, али радите погрешне вежбе. Кардио или аеробик вежбе убрзавају рад срца и тиме доводе до губљења вишкова свуда по телу, па и на лицу.

3. Пијте више течности

Важно је за здравље, али и изглед. Осећаћете се ситије и кожа ће вам бити здравија.

Прочитајте још: СТЕРИЛИТЕТ КОД ЖЕНА као руком однесен! Уживајте у овом чају током хладних дана

4. Избегавајте алкохол

Штетна дејства алкохола предмет су бројних студија, али када је здрава исхрана у питању, знајте да је алкохол висококалорична, а не нарочито хранљива намирница. Подиже ризик од гојазности и надутости.

5. Избегавајте прерађене угљене хидрате

"Кривци" су за масне наслаге, не садрже влакна и изазивају скок нивоа шећера у крви. Ако не желите да се угојите, немојте јести крекере, тестенину и слаткише.

6. Спавајте више

Бољи квалитет и дужина сна у вези су са изгледом, али и општим здравственим стањем. Мало сна успориће ваш метаболизам.

7. Смањите унос соли

Више соли, значи и више воде која се задржава у организму. Ако умањите унос соли, брзо ћете приметити разлику. Често се она "крије" у прерађеној храни као што су грицкалице и сухомеснате прерађевине.

Прочитајте још: Како ваше ДРЖАЊЕ утиче на ТЕЛО: Шта је правилно?

8. Једите више влакана

Одлична су за систем за варење, јер споро "пролазе" кроз њега и због тога се дуже осећамо ситим. Више растворљивих влакана у исхрани, по једној студији, доводи до губљења вишка килограма чак и ако не умањите унос калорија. Влакна се налазе у воћу, поврћу, орашастим плодовима и махунаркама, пише "Хеалтхлине".

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.