· · Коментара: 0
ПОКУШАЈТЕ

Дијета без дијете – да ли је могуће?

Да ли је изводљиво губити нежељене килограме без држања дијете?

1607505436_Depositphotos_290574320_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Већина људи је склона томе да помисли како то није могуће. Замислите када бисте могли да једете нормалну количину хране а да при том не добијате ни грам вишка масноће. Није ли то сан сваке савремене жене?

Доносимо вам у том погледу данас научно доказану – дијету без дијете. Шалу на страну, ако желите да сачувате своје здравље, имате витак стас, уживате у храни и не држите ригорозне дијете, обратите пажњу на редове који следе.

Прочитајте још: Које су последице НАГЛОГ МРШАВЉЕЊА? Размислите о врсти дијете

Реч "дијета" се година (деценијама заправо) погрешно тумачи. Дијету не треба посматрати као ограничење, већ као корекцију исхране. Она представља позитивну промену у свакодневној исхрани која је довела до сувишних колограма. Ова промена не односи се само на ваше тело већ и на ваш ум. Једном када прихватите чињеницу да вам одређене намирнице и начин исхране доносе само проблеме, оне за вас више неће представљати изазов.

ЈЕДИТЕ

Најчешћи потез за којим сви који настоје да смршају посежу је – изгладњивање. Суздржавање од јела, може учинити да привидно делује као да сте изгубили на тежину. Оно што се заправо дешава је губитак воде у организму, а након тога "закључавање златних резерви масноће". Ваш организам, у свакој кризној ситуацији, попут гладовања настоји да вам омогући да функционишете чувајући масноћу. А будући да је управо масноћа, она које настојите да се решите, сигурно увиђате зашто гладовање нема ефекта. Једите зато, али ваш пут до мршављења је кроз здраву исхрану. Нужно је да дневно имате 5 оброка, као и да у исхрану уврстите свеже воће и поврће, житарице, немасно месо и здраве масти. Такође, водите се правилом мањих избалансираних порција и што споријим ритуалом једења.

Прочитајте још: Докторка Ивана Шарац саветује: Како да постите здраво и да се НЕ УГОЈИТЕ

Фото: Депозит

ПРЕ НЕГО ШТО СЕ ПОСВЕТИТЕ СЕБИ, ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ НА ВАШУ КУХИЊУ

Вашој кухињи је потребно "чишћење", много пре него што започенете са дијетом без дијете. Уколико се не ослободите залиха нездраве хране попут слаткиша, грицкалица и прерађених сокова, увек ћете бити у искушењу да посегнете за њима када вам је досадно. Храна са високим процентом натријума, рафинисани шећер, рафинисана храна богата угљеним хидратима не само да чини шок за ваш организам, већ вас спречава у вашој мисији да будете здрави и осећате се задовољно у својој кожи. Хлеб од целог зрна пшенице, интегралне житарице и немасни протеини треба да су на вашем менију.

Прочитајте још: Митови који успоравају губљење килограма

ЈУТРО ЗАПОЧНИТЕ ЗДРАВО

Не ради се о неком магичном напитку за који вам треба обиље компликованих састојака већ о обичној чаши воде собне температуре, једној кашичици меда и исцеђеном лимуну. Зашто? Пре свега јер вода собне температире не представља напад на ваш желудац. Такође мед је природно средство за одбрану метаболизма од вируса и бактерија, а лимун је извор витамина Ц који вам је свакодневно потребан, будући да га ваш организам не производи.

Прочитајте још: Желите да СМРШАТЕ? Најпре укротите жељу за ШЕЋЕРОМ, а ево и како

НЕ ПРЕСКАЧИТЕ ДОРЧАК КОЛИКО ГОД ДА СТЕ У ЖУРБИ

Устаните раније и припремите себи здрав и укусан доручк. Зашто? Зато што је доручак најважнији оброк у току дана. Он покреће ваш организам, који се истрошио док сте спавали. Ако не једете ништа до ручка, бићете превише гладни и непотребно ћете преоптеретити стомак великом количином хране. Ако вам прављење доручка ујутру представља претежак задатак, увек можете житарице да потопите увече у јогурту и оставите да вас сачекају у фрижидеру.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.