· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Дијета пет фактора: ПЕТ ОБРОКА дневно, ПЕТ ТРЕНИНГА недељно

Конзумирањем пет дневних оброка организам ће бити у равнотежи, а редовним вежбањем у трајању од само 25 минута током трајања дијете можете изгубити и до 5 килограма

1595278371_Dijeta---Depositphotos.jpg
Фото: Depositphotos

Целокупна дијета базира се на пет мањих оброка дневно који осигуравају константан прилив калорија у току дана. Тело је на тај начин увек задовољено довољном количином енергије, што подразумева и да нећете имати нападе глади, али и држање дијете неће представљати проблем.

Прочитајте још: Откривено је пре више од 10.000 година, сви имамо у КУХИЊИ, а нисмо знали колико може да нам ПОМОГНЕ

"Дијета 5 фактора" траје укупно пет недеља. Током петонедељног периода, дијета се састоји од  пет оброка дневно, пет састојака по оброку и пет дана у којима се може и "грешити".

Пет недеља, пет оброка дневно, пет врста намирница по оброку и пет једноставних тренинга недељно

Прочитајте још: Да ли сте чули за "ТЕГЛА дијету" која је хит на друштвеним мрежама, бесплатна је и нема гладовања (Фото)

Харли Пастернак, који је дефинисао и осмислио ову дијету, тврди да особе током држања дијете не осећају глад, а посебно наглашава једноставност исхране која не тражи пуно времена за саму припрему хране. Према његовим проценама, недељно се може изгубити и до килограм на тежини. Уз то, важно је попити најмање 2,5 литра воде дневно.

Прочитајте још: Пробајте СОКОТЕРАПИЈУ која даје енергију, а ево и лаких РЕЦЕПАТА


Фото: Магазин Новости

Пуњене палачинке за доручак
Састојци: 6 беланаца, 150 грама самлевених зобених пахуљица, 1 кашичица заслађивача, 200 грама киселе павлаке, 2 поморанџе. Умутите беланца, додајте пахуљице и заслађивач. На тигањ сипајте 3 кашике ове смесе и испеците палачинке. Напуните их воћем и киселом павлаком.

Прочитајте још: После ових биљних напитака ИЗГУБИЋЕТЕ СТОМАК и "осушиће" се масне наслаге

Уз редовне оброке, дијета предвиђа и вежбе пет пута недељно у трајању од 25 минута. И вежбе се састоје од  пет фаза, загревање, вежбе снаге за горњи и доњи део тела, посебно па заједно и коначно, тренинг који подстиче сагоревање масти.

Доручак

Може бити једноставан, састављен од житарица и млека са нивоом масти. Избегавајте калоричне и заслађене готове мешавине житарица.

Вежбе за груди прочитаје овде: Представљамо вам ТРИ ВЕЖБЕ које су идеалне за груди, али у ЈЕДНОМ СЛУЧАЈУ их не смете радити (ФОТО/ВИДЕО)

За оне који воле конкретан доручак, препоручује се беланце од јајета са мало куване шунке са ниским процентом масти, док би особе које ујутро не могу пуно јести требале попити барем воћни смути.

Ручак

Најбржи извор енергије за тело су једноставни угљени хидрати који су доатупни у шећеру или хлебу, алисе не смеју конзумирати после 15 часова.

Прочитајте још: Храна може да буде ЗАМКА: Стручњак објашњава зашто једемо и кад нисмо гладни

Здраве лазање
Састојци: 2 мања патлиџана, 200 грама рикота сира, босиљак, 500 грама парадајза, моцарела сир.Све састојке изрезати на танке листиће. Загрејати рерну на 200 степени. Патлиџан посолити, попаприти и ставити у рерну на 15 минута. Сир помешати са босиљком. У посуду за печење сложити један ред патлиџана, премазати са рикота сирем и босиљком, па један ред парадајза. На врх ставити моцарелу и пећи 20 минута.

Уместо тога, за ручак се прпоручују комбинације поврћа и меса, црвеног или белог меса и свеже или конзервиране рибе.

Прочитајте још: После ових биљних напитака ИЗГУБИЋЕТЕ СТОМАК и "осушиће" се масне наслаге

Вечера

Планирајте вечеру пре 19 сати. Ако вечерате касније, лошије ћете спавати и успорити метаболизам. За вечеру се препоручује мало поврћа уз рибу или пилетину.

Међуоброци

Прочитајте још: ЈЕДИТЕ СВЕ осим када гладујете и ослабите 12 килограма за МЕСЕЦ дана

Они су важни  како би се одржала енергија и избегли напади глади, а тиме и унос нездравих намирница.

Најбољи међуоброк су воће и поврће, свеже или термички обрађено на пари. Жваћите полако како би мозгу дали довољно времена да региструје унос хране.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

КЛИКНИТЕ ЗА ВИШЕ ВЕСТИ
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.