· · Коментара: 0
САВЕТИ

Ево због чега би требало ове намирнице да једете сваки дан!

Храна која се нуди по продавницама толико је разноврсна да је понекад тешко одабрати

1620836884_hrana.jpg
Фото: Пиxабаy

Уведите пет нових намирница за сваки дан, имајући на уму да једете разноврсно воће, поврће, житарице целог зрна и потребне протеине.

Прочитајте још: Не бацајте корен зелене салате, одличан је за нервозу

Кромпир, пилетина, јаја, млеко, хлеб, месо и лук. Недавна истраживања показују да се многи најчешће хране комбинујући ове намирнице. Но, понуда хране је далеко разноврснија и штета је да не испробате нове укусе и у организам унесете важне храњиве материје. Први дан започните овим намирницама, но немојте их заборавити ни касније:

Црвена паприка

Зачините оброке љутом паприком. Капсаицин у њима убрзаће метаболизам (помажући у изгарањи масног ткива). Додајте црвену паприку у маринаде за месо, у омлете или једноставно у салате.

Фото: Деспоситос

Кељ

Ако сте у потрази за поврћем које ће обогатити ​​уобичајену салату, покушајте с лиснатим зеленим поврћем као што је кељ. Једна чаша сировог кеља задовољиће дневне потребе за витаминима А и Ц. Кељ је укусан и сиров као хрскава салата. У салату додајте маслиново уље и лимун, који ће омекшати лиснато поврће, додајте сушено воће за додатни укус. Или га напросто скувајте, и на тај начин ћете обогатити организам додатном дозом здравља.

Ораси

Ораси су богати влакнима, магнезијумом и антиоксидансима, попут витамина Е. Показало се и да две шаке ораха на дан могу побољшати проток крви и помоћи у смањењу крвног притиска. Орахе је лако уклопити у исхрану. Они су савршен додатак за зобене каше и салате. Можете их убацити и у јела с месом и грицкати их уместо слаткиша.

Прочитајте још: Решите се кожних тегоба помоћу СОДЕ БИКАРБОНЕ

Бадемов и маслац од кикирикија

Бадемов и маслац од кикирикија пуни су здравих масноћа и протеина. Купујте несољени, без додатог шећера и конзерванса.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.