Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Стратегија

"Фолксваген" планира да направи 70 нових возила, а за то му је потребно ОВО

Убрзано се гарде две нове фабрике у Шведској и Немачкој које ће овог гиганта снабдевати неопходним делом

FOLKSVAGEN-E-VOZUILA-2.jpg
Фото:"Фолксваген"
Oglas

У склопу припрема за производњу 70 нових модела електричних возила до 2028. године, групација "Фолксваген" наставља да планира будуће снабдевање својих фабрика довољном количином батерија.
Зато је  "Фолксваген" удружио снаге са шведском компанијом "Нортволт" са којом ће производити батерије у две фабрике у Европи.

Фото:"Фолксваген"

Први погони се граде у фабрици у шведском граду Скелефтеу која би требало да постане оперативна 2012. а друга се прави у немачком граду Салцгитеру где "Фолксваген" већ има лабораторију за батерије.
Фолксваген је објавио да ће изградња фабрике у Салцгитеру коштати око 450 милиона евра и да ће прве батерије почети да се производе 2024.

Прочитајте још: Тројка из Штутгарта весник новог електричног пролећа (Фото)

- Оптимисти смо у вези стратешке позиције "Фолксвагена" у погледу снабдевања батеријама у будућности - каже Штефан Зомер, шеф "Фолксвагенових набавки" - Ми константно радимо на изградњи капацитета неопходних за будућу производњу.

"Фолксваген група" тренутно набавља батерије за своје електричне аутомобиле од спољних добављача и то ће радити још једно извесно време, кажу у овој компанији.

Прочитајте још: Румунска "Дачија" прави јефтини електромобил

Предвиђања су да ће потражња на тржишту електро-возила износити више од 150 милиона киловат-часова батерија до 2025. а нова фабрика у Салцгитеру имаће годишњи капацитет од око 16 милиона киловат-часова

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas