Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Светска премијера

Јапанци направили најатрактивнију верзију најпродаванијег возила на свету! (ФОТО)

"Тојота корола седан" од сада и "ГР спорт" у бојама "Тојота Газу рејсинга"!

1595246900_tojota-korola--GR-SPORT-5.jpg
Фото:"Тојота"
Oglas

Једна од тајни дуговечности најпродаванијег аутомобила на свету, "тојоте короле" лежи и у чињеници да у овом јапанском гиганту не спавају на ловорикама и стално се труде да направе што лепшу, бољу, богатије опремљену, верзију овог возила.

Најновији подухват је резултирао и најатрактивнијом "тојотом королом седан" до сада захваљујући новој верзији "ГР спорт" која је од сада део и те гаме, следећи успех "ГР спорт" изведби "хечбека" и "туринг спорта"!

Фото:"Тојота"

Заједничка стилска решења, као што су спољни и унутрашњи детаљи, алуминијумски наплаци и дизајн седишта, примењене су у све три каросеријске варијанте, стварајући нераскидиви дух породице "ГР спорт".   
Захваљујући изгледу који је инспирисан "ГР" моделима наглашених перформанси, и живописним бојама које подсећају на "Тојота Газу рејсинг", овај "ГР спорт" пакет истиче младалачке и динамичне линије елегантне и карактеристичне каросерије са четворо врата. Седан верзија ће уједно бити први модел са ознаком "ГР спорт" који ће бити понуђен тржиштима "Тојоте" у источној Европи. 

Прочитајте још:Уложили су милијарду марака пре 35 година и направили аутомобил са КАТАЛИЗАТОРОМ! (ФОТО)

Додатном визуелном свежином "корола седан" постаје привлачнија млађим купцима, кажу у овој компанији. Хром уступа место црним детаљима високог сјаја споља, укључујући маску хладњака, кућишта ретровизора на вратима, бочним стубовима и праговима, истичући спортски изглед аутомобила. Такође, на угловима предњег браника налазе се сјајни црни отвори у облику слова "Ц", који наглашавају широк, чврст став аутомобила на путу.    

Алуминијумски наплаци су црне боје, са светлијим тоном машинске обраде паока, и са заштитним знаком "ГРW" на централном, црвеном поклопцу на точку. У понуди су два различита дизајнерска решења наплатака са 10 паока – стандард је величине 17 инча, док се као опција нуди наплатак од 18 инча.

Фото:"Тојота"

Динамичан карактер се огледа и у складно постављеном спојлеру на поклопцу пртљажника, у боји каросерије, уз црни детаљ изнад регистарске таблице, као и ознаци "ГР спорт" на задњем делу. 

"Динамична сива" је нова боја намењена верзији "ГР спорт", а има их укупно осам. Седам боја, укључујући динамично сиву, могу да се комбинују с црним кровом, што по први пут може да се добије на "короли седан" као двобојна опција каросерије.

Динамику која преовлађује у унутрашњости наглашавају црне линије, управљач пресвучен фином,  перфорираном кожом, и предњи алуминијумски панели од брушеног алуминијума, на којима се налази знак ГР. Предња седишта су спортска, оба изгледају атрактивно и одлично држе тело, с додатним испунама бочних страна и наслона седишта, уз ослонац за руке између предњих седишта. Седишта су пресвучена мешавином црне тканине и висококвалитетне синтетичке коже, са штепом који одликује контраст беле и црвена боје, у складу са "Тојота Газу рејсинг" нијансама. Исте боје примењене су и на задњим седиштима.    

Прочитајте још:Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

Као опцију, купци ове верзије моћи ће да одаберу амбијентално светло у кабини, спољна ЛЕД светла, и двобојни завршни изглед каросерије.

Нова "тојота" биће доступна с постојећим 1,8 хибридним погоном, као и бензинским мотором од 1,6 литара. Производња почиње у новембру 2020, а продаја - у зависности од тржишта - планирана је од јануара 2021. године. 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas