· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Јеловник против НАДУТОСТИ: Целер, жута паприка и ИЗНЕНАЂЕЊЕ

Уколикочесто патите од надутости и гасова обратите пажњу на избор намирница које пријају стомаку.

1604933244_Depositphotos_36215389_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Основно правило дијете против надутости и гасова јесте избегавање угљених хидрата, на првом месту белог хлеба, пецива и слаткиша, јер ова храна доприноси накупљању воде у столици.

Прочитајте још: Будите ОПРЕЗНИ! И превише ЗДРАВЕ ХРАНЕ може бити опасно

За бољи укус
Зачините босиљком, чилијем, ментом, ориганом, першуном, рузмарином и тимијаном.

У јеловник против надутости и гасова од воћа можете да уврстите банану, боровнице, дињу, брусницу, грожђе, грејп, киви, лимун, лимету, мандарину, поморанџу, малине и јагоде.

Од поврћа пожељни су артичока, шаргарепа, целер, краставац, зелено лиснато поврће, бундева, маслина, кромпир, тиквица и жута паприка.

Једите поврће, пиринач, сојино млеко...

Када је о житарицама реч, бирајте оне које не садрже глутен, као што су пиринач, палента и овас.

Цитрусе обавезно уврстите у јеловник Фото: Депозит

Особама које пате од проблема са пробавом пријају млеко без лактозе, као и сојино, овсено и пиринчано млеко, тврди сиреви и јогурт без лактозе. Уместо маслаца савет је да се користи маслиново уље.

Прочитајте још: Руски научници ОТКРИВАЈУ: Овај КОРОВ помаже у лечењу КОРОНЕ!

Такође, немојте превише да солите јела, јер ће се тако вода задржавати у организму и изазвати надутост.

Понедељак

Јеловник за среду
Доручак: кајгана са спанаћем, паприкама и ориганом,Ужина: 1/4 шоље мешаних орашастих плодоваРучак: паприке пуњене шампињонима и киноомУжина: грожђеВечера: чорба од кромпира

Доручак: овсене пахуљице које су натопљене претходне ноћи

Ужина: краставац
Ручак: пилећи ражњићи с рузмарином и зеленом салатом
Ужина: банана
Вечера: пуњене тиквице

Прочитајте још: Ове окидаче ГЛАВОБОЉЕ можете сами да спречите

Уторак

Доручак: грчки јогурт са 1/2 шоље јагода, 1/2 шоље боровница и 1/2 шоље бадема
Ужина: банана
Ручак: тортиља са месом и поврћем
Ужина: салата од спанаћа
Вечера: грилован лосос

Лосос је одличан избор за вечеру Фото: Депозит

Четвртак

Доручак: палента са киселим млеком
Ужина: шоља малина
Ручак: мусака са кромпиром и јунећим месом
Ужина: банана
Вечера: парадајз чорба

Прочитајте још: ОСАМ СИМПТОМА болести које никада НЕ СМЕТЕ ИГНОРИСАТИ

Петак

Доручак: барена јаја и грчки јогурт
Ужина: поморанџа
Ручак: крем  - чорба од меса и кромпира и салата од целера
Ужина: печена бундева
Вечера: грилована пилетина

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.