· · Коментара: 0
физичка активност

Како ПЛИВАЊЕ утиче на ФИЗИЧКО И ПСИХИЧКО ЗДРАВЉЕ

Да бисте постигли максималне бенефити пливања неопходно је да пливате три пута недељно.

1598793111_Depositphotos_8134893_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Колико год да имате година, постоји једна универзална "тајна" за добро физичко и ментално здравље - пливање.

Ова активност не пружа вам само тренинг за цело тело, већ може и да вам помогне да се изборите са депресијом, будући да пливање ослобађа ендорфин, хормон задужен за позитивне мисли и осећања.

Прочитајте још: Можда патите од "О ХАРА СИНДРОМА", а нисте ни свесни колико је то ОПАСНО

1. Бољи капацитет плућа

Фото: Депосит

Редовно пливање је одличан начин да ојачате своја плућа. Заправо, студије говоре да су у томе боље чак и од јоге! То је резултат тога што пливање повећава еластичност мишића у плућима и грудима.

Ојачајте своја плућа.

2. Јачи зглобови 

Док пливате, не осећате чак 90 % своје тежине, па је ова вежба идеална за људе који пате од болова у зглобовима узрокованих, на пример, артритисом. То даље значи да ће редовно пливање помоћи да смањите ризик од погоршавања болести јер ће мишићи имати редовну вежбу, укључујући и оне око зглобова, и постаће јачи.

Прочитајте још: Да ли сте знали да МИСЛИ ЛЕЧЕ? Могу да спрече и ОПАДАЊЕ КОСЕ!

Фото: Пиxабаy

3. Права и здрава леђа

Ако патите од хроничног бола у леђима, пливање ће вам помоћи јер гради леђне мишиће.

4. Мршавије тело

Пливање три пута недељно је сјајан начин да сагорите још више калорија док истовремено јачате мишиће. Током 30-минутног пливања сагорећете чак 500 калорија, што је двоструко више него број калорија који се сагори током шетње.

Пливање утиче на сагоревање калорија и јачање мишића!

Прочитајте још: Прате га НЕСАНИЦА, висок притисак, ШЕЋЕР, проблеми са столицом, а СРБИ су спремни дуго да га трпе

5. Успорено старење

Студије су показале да људи који три пута недељно препливају од 3 до 4,5 км успоравају процес старења и изгледају млађе и неколико деценија.

6. Бољи сан

 Пливање чини чуда и за ваш ум и сан. Доказано је да је пливање један од најбољих начина за лечење несанице.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.