· · Коментара: 0
САВЕТИ

Како повећати ИЗДРЖЉИВОСТ на природан начин? Конзумирајте ОВЕ НАМИРНИЦЕ

Да ли се често у току дана осећате као да уопште немате енергије?

1598361452_kimchi-fried-rice-241051_1280.jpg
Фото: Пиксабеј

Ти тренуци, у којима вам се сваки покрет чини напорним и изазовним, лоше утичу на вашу продуктивност и целокупно здравље. Као што и сами знате, да би наше здравље било на оптималном нивоу, кретање мора бити део наше свакодневице, а управо оно од нас захтева енергију.

Прочитајте још: Престаните да једете БЕЛИ ХЛЕБ и десиће се ТРИ ПРОМЕНЕ у вашем организму

 

Поставља се питање, где је пронаћи, онда када се осећате превише уморно? Иако вам се можда чини да се квалитетно храните, врста, количина и квалитет сваког вашег оброка играју главну улогу у повећању ваше издржљивости. 

Фото: Пиксабеј

Ове намирнице у себи садрже све неопходне хранљиве састојке, који ће вам помоћи да се покренете, без посустајања:

БАНАНЕ

Банана је једна од најбољих намирница за повећање енергије и издржљивости. Богата угљеним хидратима и влакнима, она представља укусан међуоброк и импулс енергије. Магнезијум који је присутан у банани помаже при раду метаболизма и повећава издржљивост неопходну за вежбање.

Прочитајте још: РЕЧ СТРУКЕ: Ово су НАЈБОЉЕ АКТИВНОСТИ за особе склоне НАГОМИЛАВАЊУ килограма

Фото: Депозит

 

ОРАСИ

Ораси се сматрају храном која вам директно пуни организам енергијом. Шака орашастих плодова представља шаку протеина, незаисћених масних киселина и биоактивних једињења. Ораси представљају једну од најздравијих грицкалица коју за себе можете да одаберете.

СМЕЂИ ПИРИНАЧ

Угљени хидрати су основни извор енергије који нас одржава на ногама у току дана. Смеђи пиринач је је богат угљеним хидратина, као и протеинима, витаминима и минералима. Знатно му дуже времена треба да се обради у систему за варење, што значи да вас дуже време одржава ситим и помаже при очувању нивоа издржљивости.

Фото: Пиксабеј

Прочитајте још: Здравље на уста улази! Три ЗАЧИНСКЕ БИЉКЕ које морате ЈЕСТИ СВАКОГ ДАНА

РИБА

Риба је позната као невероватно хранљива и пребогата протеинима и минералима. Она коју називамо "масна" риба, садржи у себи омега 3 масне киселине које су важне за наше здравље. Када је у организму смањен ниво омега 3 масних киселина, смањен је и имунитет, а нуспојава је хроничан умор. Лосос и туна су најбољи избор за унос омега 3 масних киселина.

Прочитајте још: Истраживање дало застрашујуће резултате: Рађено на ПОЛА МИЛИОНА тинејџера, издвојено 8 ФАКТОРА

Фото: Депозит

ЈАЈА

Јаја представљају једну од најхранљивијих намирница. Одличан су извор протеина и богата су витаминима, минералима и антиоксидантима. Она помажу да се повећа издржљивст, као и да се подигне ниво енергетске равнотеже.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.