· · Коментара: 0
САВЕТИ

Како се ослободити бола у мишићима после вежбања? Три ефикасна решења која ће вам помоћи да се решите УПАЛЕ

Бол после тренинга може бити последица енергичног или новог тренинга.

1608799156_Depositphotos_308562554_s-2019.jpg
Фото: Депозит

За болне мишиће одмор некада није довољан. Потребно је посебно третирати болне мишиће како бисте избегли даље компликације и били спремни за нови тренинг.

Истезање

Прва и основна ствар коју треба да урадите ако осетите бол у мишићима је – истезање. Основни разлог због код истезање помаже је тај што се приликом вежбања мишићи скупљају. Интензивни тренинзи и нове врсте вежби могу довести до кидања мишича и спречавања опуштања за време одмора након тренинга. У том случају истезање помаже да осећате мању количину боли и нелагодности. 

Прочитајте још: Данас радимо тренинг за глутеус: Потребни су вам само трака и добро расположење!

Истезање је неопходно примењивати свакодневно, пре и после тренинга.

Употребните ролне од пене

Пенасте ролне су цилиндрични алати које можете користити за самомасажу. Они ће вам помоћу у ублажавању болова у мишићима и њиховом опуштању. Потребно је да минимум 15 минута масирате болна места уз помоћ ових ролни, како би осетили олакшање.

Прочитајте још: САВРШЕН ПЛАНК ТРЕНИНГ за само три минута дневно (ВИДЕО)

Искорисите лед

Фото: Депозит

Један од разлога због који мишићи постају болни је упала. Стављањем леда на болно место, смањујете упалу а самим тим и одстрањујете бол. Коцкице леда у памучној гази су све што вам треба, да бисте третирали болно место. Три пута по десетак минута са размаком од 5 минута потребно је да држите лед на болној локацији.

Прочитајте још: Шта треба да знате пре него што одете на ТРЧАЊЕ зими?

Припремите топлу купку

Топла купка има магична дејства на олакшање болова у мишићима након тренинга. Топла вода ослобађа напетост у мишићима, смањујући истовремено оток и бол. По жељи топлој води можете да додати шаку морске соли и неколико капи есенцијалног уља за потпуни ужитак.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.