· · Коментари: 0
Еколошки

"Ланча" тврди да вам нови "ипсилон" поклања 25 на сваких 100 пређених клометара!

Савремени хибридни систем, кажу у овој фабрици, смањују потрошњу горива и емисију штетних гасова за четвртину

lancia1.jpeg
Фото:"ФЦА"

Лепа вест за све љубитеље "Ланче" иако се месецима уназад, спекулише да би овај бренд могао да буде и угашен у групацији "Фијат-Крајслер аутомобили". Појава на тржишту нове, хибридне верзије јединог модела који "Ланча" тренутно прави, прелепог градског шмекера "ипсилон" је обрадовала све поклонике ове чувене марке.

Фото:"ФЦА"

"Ланча" је свој модел, који са успехом производи већ десетак година, осавременила новим хибридним склопом који уз постојећи бензински мотор "фајерфлај" од 1.0 литара радне запремине са три цилиндра, сада има и електромотор БСГ од 12 волти.

Прочитајте још: Усвојена Уредба о субвенцији електричних и хибридних возила

Заједничка снага која се испоручује на предње точкове је 70 КС, а у "Ланчи" кажу да је сада потрошња, а самим тим и емисија штетних гасова, мања за четвртину од досадашње.

Фото:"ФЦА"

То у бројкама значи да нова "ланча ипсилон екошик" на 100 пређених километара троши 4,0 литара бензина уз емисију ЦО2 од 90 грама по пређеном километру.

Припремљене су и нове боје за овај прелепи мали аутомобил. На фотографијама је модел са новом " блу марин" - "морнарско плавом" а у понуди је и комбинација сребрне и златне боје.

Прочитајте још: "Фијат" понудио аутомобиле који штите и од КОРОНЕ!

Ту су и нове фелне од лаке легуре од 15 инча, додатно унапређена унутрашњост возила. јасно, савремени ауто не може да се замисли без блутута, система за конекцију па је и у овој хибридној "ланчи ипсилон" уграђен "У-конект" сисем за повезивање, екран је од пет инча, "тач-скрин", радио је дигитални ДАБ, а омогућени су и такозвано "лајв сервиси".

И у ову "ланчу" биће уграђен најновији "Д-фенс" систем за пречишћавање ваздуха.

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.