· · Коментара: 0
ЗГОДНЕ

Дијета за ЖЕНЕ СТАРИЈЕ од 35 година: 35 ГРАМА ових намирница и 3,5 килограма мање сваке недеље

Женама се после 35. године успорава метаболизам и зато у помоћ морају да позову - влакна!

1601390379_krevetJogut.png
Фото: Пексел

Сигурно сте покушавали да смршате и кориговали сте јеловник прама захтевима дијете. Ослабите неколико килограма, све лепо крене и онда се килограми врате.

Стручњаци сматрају да је проблем у бројкама - не уносите довољно намирница богатих нутритијетима које ће покренути орицес нршављења. Рецимо, једном дневно морате јести намирнице богате влакнима.

Прочтитате још: САСИ вода топи сало са СТОМАКА: Брзо ћете имати мање 8 килограма и танан СТРУК!

Једите намирнице богате влакнима, направите план, сабирајте шта сте појели сваког дана и кроз 35 дана моћићете да се хвалите.

Каша Фото: Пиксабеј
Ко има вишак килограма мора да уноси три пута више влакана.

Особе које имају вишак килограма морају у организам да уносе два-три пута више влакана да би у потпуности осетили њихову делотворност. Дакле, мерите влакна у грамима и направите план дневног уноса.

Дневно уносите најмање 35 грама влакана.

Да би дијета успела морате стално да рачунате, односно сабирајте количину унетих влакана. Неопходну количину од најмање 35 грама поделите на све оброке. Рецимо, сваки оброк обогатите са десетак грама влакана, а ужину са још пет. Будите истрајни.

Прочитајте још: ЗГРЕШИЛИ сте током лета, али ту је ЛУДАЈА ДИЈЕТА која скида 7 килограма за 2 недеље!

Редовно једите боранију Фото: Пекесел

Шта јести?
Једите салате, варива и обавезно супе. Грицкајте свеже поврће. Бело брашно замените интегралним. Уместо сокова једите воће. Једном недељно поједите вегетаријански оброк. Почните дан жиарицама.

Како би проверили да ли овај план о дневном уноси влакана, заиста, делује, стручњаци су га рпво испробали на особама које болују од иритабилних црева. После краћег времена приемтили су побољшање њиховог здравственбог стања, као и рапидно смањење обима струка, што је био најпоузданији знак да су на добром путу.

Експериментом су стигли до 35 грама влакана.

Кроз бројне експерименте дошли су до магичног броја, односно количине грама која је неопходна да би овај важан нутритијент дао задовољавајуће резултате. Минимална количина влакана коју су они који желе да ослабе треба да уносе сваког дана износи 35 грама.

Прочтиајте још: Време је за ДУГИНУ дијету којом се МРШАВИ 8 килограма и јача ИМУНИТЕТ

Сочиво Фото: Пиксабеј

У којим намирницама има влакана?

  • За доручак једите пшеничне мекиње и воће.
  • Кашика житарица садржи 12 грама влакана.
  • Зоб и јечам.
  • Боранија и грашак.
  • Орашасти плодови.
  • Јабуке, крушке, боровнице и јагоде.
  • Сочиво и пасуљ.
  • Шаргарепа, целер и краставци.
  • Семенке лана.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.