· · Коментара: 0
Непревазиђен

"Мерцедес" представио нову "С-класу", најбољу лимузину на свету! (ФОТО)

На спектакуларној промоцији био је и светски шампион Луис Хамилтон по кога је на његов позив мобилни аутомобил сам дошао са паркинга

1599071976_naslovna-1.jpg
Фото:"Мерцедес"

Да није било короне српски специјализовани новинари, као и колеге из целог света присуствовали би светској промоцији "С-класе", у Штутгарту, дому ауто-гиганта "Мерцедес-Бенца"!  Али, захваљујући компанији "Емил Фреј" заступнику "Мерцедеса" за Србију и Црну Гору, организовано је гледање дигиталне презентације у Врднику на Фрушкој Гори, а ова промоција била је више него спектакуларна!

Додуше, није то ни толико тешко било урадити јер представљате најбољу лимузину на свету, аутомобил који је оличење бренда, аутомобил пред којим и конкуренција, годинама уназад, "скида капу"!

Нова фабрика, која заслужује посебну причу, и невероватни аутомобил који и даље задаје "репере" када је ова индустрија у питању, овога пута, чини се, не само да су задали "нови домаћи задатак" ривалима, већ су отворили и ново поглавље аутомобилизма!

Фото:"Мерцедес"

Одушевљење је било лако прочитати и на лицу Луиса Хамилтона, светског шампиона Формуле 1, који ће ове године, сасвим сигурно, одбранити титулу и достићи легендарног Михаила Шумахера!

Луисова "улога" почиње тако што он, једноставно, у микрофон свог смартфона, позива "С-класу" да дође по њега. А тамо негде, на паркингу, "С-класа" се "буди" пали се мотор, светла, и поштујући све саобраћајне прописе, аутомобил иде по свог возача!

У тренутку када Хамилтон седа за волан аутомобил га, по имену, срдачно поздравља, а све остало је већ фантазија на точковима!

Прочитајте још: "Панамера" опија на први поглед! (ФОТО)

Нова "С-класа" може се доживети свим чулима – видом, осећајем, слухом и мирисом – нудећи бројне иновације у областима помоћи при вожњи, безбедности и интеракције. Мерцедес-Бенц обликује следећу генерацију индивидуалне мобилности за наше доба иновацијама које фокус стављају на људе. Нова С-класа користи дигитализацију како би аутомобил емпатично одговорио на потребе и жеље возача и путника.

Овај аутомобил је есенција луксуза, безбедности, возних карактеристика и иновативних технологија. Уосталом "С-класа" било које генерације у своје време је била исто то!

Фото:"Мерцедес"

Па ипак, инжењери, боље речено магови из "Мерцедесове радионице снова", су успели да на пример круг скретања смање за невероватна два метра (у односу на претходника), а систем "Хеј Мерцедес", веровали или не, подржава чак 27 језика! Аудио систем има звучника више него нека концертна дворана - 31!

Знате ли колико мотора има "С-клса"? Али не под хаубом већ у седиштима?

Невероватних 19 мотора је задужено за "удобност" на предњим седиштима тако да нема положаја који не можете заузети, а ту су и четири мотора за масажу, пет за вентилацију... Чак десет различитих начина масаже је доступно у овом чуду на точковима!

Прочитајте још: Руски електромобил убрзава као болид Формуле 1! (ФОТО/ВИДЕО)

Под хаубом ће бити најмоћнији и најмодернији мотори "Мерцедеса". Од бензинаца до дизела, хибрида, ради се и на електричној верзији, горивим ћелијама! И ту "С-класа" задаје "једначину са две непознате" ривалима јер ће на пример, плаг-ин верзија имати домет само на струју од 100 километара, а електирчна ће имати аутономију од најмање 700 километара.

Системи асистенције возачу су толико бројни да би њихово набрајање захтевало обимност руских класика! Само подручје приказа хед-ап екрана проширене стварности одговара монитору дијагонале од 77 инча.

Рачунарска снага МБУX-а (Мерцедес-Бенз Усер Еxпериенце) повећана је 50 процената, у поређењу са системом у претходном моделу. Пропусни опсег меморије је 41,790 МБ/с.

Фото:"Мерцедес"

Када запрети бочни удар, каросерија возила се може подићи за до осам центиметара захваљујући "Е-актив боди контрол" систему огибљења (опционо) у року од неколико десетина секунде. Чак 17 степ мотора контролише температуре и расподелу ваздуха у Термотроник систему. Четворозонска контрола климе  има чак 20 оваквих мотора. У активном амбијенталном систему осветљења, на сваких 1.6 центиметара налазе се ЛЕД светла у оптичком влакну. Има их укупно око 250.Величина новог ОЛЕД централног екрана је 239.06 мм x 218.8 мм, и има активну дијагоналу екрана од 12.8 инча. Површина екрана је за 64 процената већа него у претходном молелу. Величина возачевог екрана је 291.6 мм x 109.4 мм и има дијагоналу од 12.3 инча.

Прочитајте још: "Масерати" промовисао најснажније моделе икада! (ВИДЕО)

Цеваста структура иновативног задњег ваздушног јастука је око 16 литара, док укупна запремина распоређене вреће иноси до 70 литара. 

На нашем тржишту појавиће се крајем ове или почетком следеће  година када ће бити позната и цена.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.