· · Коментара: 0
ЕЛЕГАНЦИЈА

Најбржи. Најлепши. Најскупљи. Овај аутомобил ће вам долазити у САН!

Кошта два милиона евра и важи за најбржи комерцијални ауто на свету. Ипак, то није најважније.

1606375095_pininfarince.PNG
Фото: Youtube/ screenshot Top Gear

"Пининфарина батиста" је представљен прошле године на сајму аутомобила у Женеви. И, када видите овај аутомобил немогуће је да се истог тренутка не заљубите у њега.

Прочитајте још: Врхунски СУВ на скенеру "Магазина Новости" показао зашто је велики хит (ФОТО)

Фото: Youtube/ screenshot Top Gear

Прво што су сви помислили када су видели овог италијанског спортског лепотана је да је реч о првој, правој конкуренцији "Ферарија" и "Ламборгинија". И то није све. Ово је хипер-аутомобил. Ово је електрични аутомобил.

Прелази 450 километара на једно пуњење!

Овај аутомобил може да пређе до 450 километара на једно пуњење!

"Батиста" за мање од две секунде развија брзину од 100 километара на сат.За мање од 12 секунди "Батиста" достиже брзину од 300 километара на сат, а максимална брзина коју може да оствари је чак 400 км на сат.

Прочитајте још: Суд у Лондону тврди да ова два аутомобила НЕ ЛИЧЕ: Шта ви кажете?

Снага мотора је око „1.900 коња", што је дупло јаче од болида Формуле један!

Једини је проблем што "батиста" кошта два милиона долара.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Davide Cesaro (@dadocesaro)

Не треба заборавити да ово није само италијански аутомобил. Наиме, индијска "Махиндра" је 2015. године купила већински удео у власништву "Пининфарине" која је до тада сарађивала и са "Фераријем".. Махиндра, иначе, има и екипу у ФИА шампионату Формула на електрични погон.

Прочитајте још: Сећате ли се "аутобјанкија", омиљеног аутомобила девојака? (ФОТО)

Махиндра је преорјентисала "Пининфарину" на производњу аутомобила, а компанија Тесла је добила озбиљну конкуренцију у производњи брзих, забавних, модерних и лепих електричних аутомобила.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.