· · Коментара: 0
ЧОКО ДИЈЕТА

Најслађа дијета: Чоколада топи 10 килограма за месец дана (ЈЕЛОВНИК)

Желите да ослабите али не можете да се одрекнете чоколаде? Онда је ово савршена дијета за вас!

1607619944_woman-674977_1280.jpg
Фото: Пиксабеј

Уз режим исхране који вам представљамо моћи ћете да уживате у омиљеној посластици и у просеку мршавите и до 10 килограма месечно!

Прочитајте још: Желите да смршате 4 КИЛОГРАМА за три дана? Одмах се баците на ЈОГУРТ ДИЈЕТУ

Поврћено - неограничено
Нискокалорично поврће, као што су броколи, паприке, спанаћ, шпаргле, печурке и парадајз, дозвољено је у неограниченим количинама.

За већину особа које муче муку са сувишним килограмима чоколада је намирница од које се најтеже растају. Чоколада спада у висококалоричне намирнице и самим тим није погодна за дијеталне режиме исхране.

Килограми се губе и ослобађате се зависности!

Са овом дијетом се постиже да љубитељи чоколаде изгубе килограме, али и да се ослободе зависности од ове намирнице. За то је потребан посебан дијетални план са пажљиво одабраним намирницама. Осим прве недеље, када је чоколада строго забрањена, у данима које следе дозвољено је да се конзумира у умереним количинама (од 50 до 300 кцал дневно).

Прочитајте још: Веровали или не: Раван стомак за само један дан?

Једу се три оброка и две ужине и пије чај!
Фото: Пиксабеј

Јеловник је подељен на три главна оброка и две ужине. Сваког дана неопходно је да се пије немасно млеко, пуно воде и биљних чајева уместо кафе. Масна храна је искључена, а од меса препоручује се пилеће, ћуреће, јунеће...

Траје шеста дана, а седмог дана се једе нормално.

Дијета траје шест дана у недељи, а седмог дана је дозвољено да се једе "нормално", али без претеривања у висококалоричним намирницама. Јеловник у првој недељи је најригорознији и садржи свега 1.000 кцал по дану. После тога следе јеловници од 1.300 до 1.400 кцал.

Дозвољено је тесто!

Оно што је посебно интересантно у вези са овом дијетом јесте и то што, осим чоколаде, дозвољава и друге "непопуларне" намирнице као што су кокице, тестенину, итд.

Прочитајте још: Докторка Ивана Шарац саветује: Како да постите здраво и да се НЕ УГОЈИТЕ

Пример јеловника за ПРВУ недељу (до 1.000 калорија):

Доручак: кришка интегралног тоста, поширано јаје, кришка грилованог парадајза

Обавезно вежбе!
20 минута сваког дана је обавезан брзи ход, а сваког јутра треба да се раде вежбе дубоког дисања. Препоручују се пливање, јога или плес једном до два пута недељно.

Ужина: средња банана

Ручак: велика чинија салате од свежег поврћа (паприке, спанаћ, парадајз, карфиол...)

Ужина 2: 4 крекера танко премазана маломасним сиром, краставац

Вечера: барено нискокалорично поврће у неограниченој количини (броколе, спанаћ, паприка, печурке...),  пљескавица од јунећег меса, шоље куваног пасуља, јабука

Прочитајте још: Храна коју пред СПАВАЊЕ не треба да једете: Желудац лоше реагује

Пример јеловника за остале недеље (до 1.400 калорија):

Доручак (250 кцал): мешана воћна салата, чоколадни шејк СЛИКА 6

Ужина (150 кцал): шака кокица без соли или шећера, јабука

Ручак (350 кцал): чоколадни шејк, мешана салата са 30 г ренданог сира, јабука

Вечера (500 кцал): 180 г барене тестенине или 200 г печеног кромпира с сосом болоњезе (продинстати 2 кашике млевене јунетине са ченом белог лука и помешати са сосом од парадајза), салата или поврће припремљено на пари СЛИКА 7

Ужина 2 (150 кцал): воћна салата и 2 коцкице црне чоколаде

Прочитајте још: Како да се ниво ХОЛЕСТЕРОЛА регулише на природан начин?

Одржавање тежине

 

Уколико сте уз помоћ ове дијете и вежби успели да остварите савршену линију, остаје вам само да је одржавате. У томе ће вам помоћи исти овај јеловник. Пошто сте научили како да се контролишете кад је реч о чоколади, све што је потребно јесте да сваког дана на дозвољених 1.300 до 1.400 кцал додате још 200. После две недеље, ако приметите да и даље мршавите, можете да повећавате унос калорија за 100 недељно.

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.