· · Коментара: 0
ВЕЖБЕ

Наспавајте се, истегните и вежбајте: Тако се растерују ВИРУСИ!

Колико вежбате неколико пута недељно драстично смањујете вероватноћу да ћете се прехладити ове јесени и зиме.

1606750682_Depositphotos_292050384_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Наиме, истраживања су показала да редовна физичка активност директно утиче на смањење броја прехлада које имамо током године.

Прочитаје још: Докторка Александра препоручује: Бежите из града и ЧУВАЈТЕ плућа на ова ТРИ начина

Рекреација повољно делује на имунолошки систем, јер пружа подстицај ћелијама које су одговорне за одбрану од бактеријског и вирусног напада. Ове ћелије раде знатно спорије код особа које не вежбају.

Вежбе за кичму
У стојећем положају скупите ноге и спојите руке. Тако спојене руке подигните изнад главе и померајте их заједно са раменима лево и десно. Не померајте струк. На тај начин релаксирате кичму и предео око врата.

Не заборавите да је телу потребан и одмор и зато је важан одлазак на спавање пре поноћи, као и правилна исхрана.

Тело пробудите вежбама истезања.

Када сване тело можете да "пробудите" вежбама истезања које омогућавају да се осећате флексибилније и покретљивије у сваком смислу. То је идеалан рецепт за одбрану од стреса и напорних обавеза.

Прочитајте још: Активирајте све мишиће: Ове суботе са тренером Маријом радимо тренинг за ЦЕЛО ТЕЛО (ВИДЕО)

Истезање ногу
Из стојећег става једном ногом искорачите ка напред тако да је ослоните на пету. Другу ногу благо савијте у колену. Трупом тежите ка опруженој нози. Потребно је да осетите како се мишићи лагано и благо истежу. Поновите исто искораком супротне ноге.

Задња ложа

Задња ложа је група мишића која обухвата бутни мишић и комплетан део од задњице до стопала. Лезите на бок, ухватите руком стопало и повлачите ногу ка леђима, или исто лежећи обухватите руком колено и повлачите га ка себи. Ово су истовремено и вежбе за истезање ногу. Поновите исто лежећи на другом боку.

Прочитајте још:

Посао вам захтева да седите цео дан? У том случају морате ОВОЛИКО да ВЕЖБАТЕ!

Лумбални део

Ова вежба популарно се назива переца. Лезите на леђа и савијте ноге у коленима, а онда их оборите у страну. Овим положајем растерећујете кукове и истовремено се ослобађате болова у лумбалном делу.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.