· · Коментара: 0
САВЕТ

Научите како да се опустите, а први корак је ЗАТВОРИТЕ ОЧИ

Не можемо да избегнемо све изворе стреса, али зато можемо да научимо како да се опустимо.

1617712212_Stres.png
Фото: Депозитфото

Без обзирана то колико сте уверени да можете да се носите са невољама и бригама и да вас увек води здрав разум, стрес доказано узима данак. Зато је битно да човек зна како да се опусти, јер понекад може да прође и по неколико дана да је тело непрестано напето, а да то ни непримећујете.

Прочитајте још: Месечева ДИЈЕТА за април: Једноставна и ефикасна! (САТНИЦА)

Ево четири једноставне технике за релаксацију:

Дисање

Медитација
Удобно седите и усресредите се на дисање и усмеравање пажње ума на садашњи тренутак без враћања у прошлости или будућност. Овај облик медитације ужива све већу популарност последњих година. Истраживања сугеришу да би то могло да буде корисно за људе са анксиозношћу и депресијом.

Ово је једноставна, а моћна техника опуштања. Требало би да удахнете дубоко и полако. Док дишете, полако се "одвајате од ума" који одвлаче мисли и сензације. Фокусирање на дисање може да буде посебно корисно особама које желе да се судрже од одређене хране којом "лече" стрес.

Дисање је најефикасније приликом дијете

Међутим, ова техника можда није прикладна за оне који имају здравствене проблеме који отежавају дисање, попут респираторних или срчаних болести.

Затворите очи и замислите лепо место.

Ослушкујте тело

Ова техника комбинује фокус на дисање са прогресивним опуштањем мишића. Након неколико минута дубоког дисања, усресредите се на један део тела или групу мишића и мислима ослобађајте било какву физичку напетост коју осећате. Овакво "скенирање" тела може да повећа свест о повезаности ума и организма.

Прочитајте још: Ротациона дијета за април: Губи се 8 килограма за месец дана (САТНИЦА)

Менталне слике

За ову технику у мислима дочарајте умирујуће сцене, места или искуства која вам помажу да се опустите и фокусирате. Можете пронаћи бесплатне апликације и снимке смирујућих сцена на интернету, само одаберите слике које су вам умирујуће и које имају лични значај. Менталне слике могу вам помоћи да ојачате позитивну визију себе.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.