· · Коментара: 0
исхрана

Неке масноће су добре за здравље: Ево где се налазе

Ове намирнице је добро уврстити у исхрану.

1609331852_Depositphotos_2249036_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Намирнице гајене без пестицида и других штетних састојака имају више храњивих састојака, па су боље за здравље појединца.

Органска сланина

Жуманце
Прескочите омлет од беланаца и пригрлите жуманце. Ово је још једна занемарена, а масноћама богата храна која је невероватни извор витамина А, Б и селена. Жуманце добијено од органских јаја има више витамина Д и каротеноида који жуманцима дају наранџасту боју.

Висококвалитетна сланина која је добијена од органски узгојеног меса пуна је колина, који се показао као савезник у борби против Алцхајмерове болести и неких других хроничних менталних болести. Уз то је добар извор различитих витамина Б комплекса, као и цинка. Ови нутријенти помажу у производњи серотонина који смањује анксиоозност, каже нутрициониста Али Милер.

Прочитајте још: Од пређела до слаткиша: Шта чини српску трпезу за НОВОГОДИШЊЕ ВЕЧЕ?

Да би уживали у благодатима сланине, важно је одабрати производ направљен од локално узгојеног меса без нитрата, хормона раста и антибиотика.

Фото: Депосит

Органски маслац

Нутриционистички гледано, маслац је много здравији извор масноће него што људи мисле, а посебно ако долази од органског млека. Овакве млечне масноће садрже већу концентрацију витамина К2 који помаже телу да искористи калцијум на правилан начин.

Тамна чоколада
Потребно је унети 200 милиграма флавоноида да би се побољшала циркулација и унапредило здравље срца. То се може постићи с две кашичице какаа или 50 грама тамне чоколаде с најмање 70 до 80 % какаа. Припазите и купујте природни какао прах јер он садржи већу количину флавоноида.

Свакако, побољшава укус друге хране, а припремљен с поврћем олакшава апсорпцију њихових нутријената.

Авокадо

Авокадо је храна богата олеинском киселином и прехрамбеним влакнима која уравнотежује хормоне у организму и појачава здравље пробаве. Такође се сматра одличном храном за опоравак након вежбања јер садржи калијум, каже Милер.

Прочитајте још: Мали трикови за здрав оброк: Како да пржена храна постане здравија?

Фото: Депосит

Ова "месната“ воћка се обично користи за припрему укусних намаза, али се може додавати и разним салатама, или послуживати уз печена јаја и слично.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.