· · Коментара: 0
САВЕТ

Никада не купујте сир на пијаци и ову врсту јогурта! Нутриционисткиња Бранка Мирковић открила истину о млечним производима

Бранка Мирковић поделила је драгоцене савете у вези са исхраном.

1625475440_Untitled.png
ФОТО: Принтскрин/ Јутјуб/ К1 телевизија

Српска нутриционисткиња поделила је са гледаоцима емисије како треба да изгледа исхрана током лета и због чега не треба да купујемо сир на пијаци у овом периоду.

Оброци током лета

"Прво и основно је, без масти и зачињеног, зачини греју организам. Уносите кисело млеко, јогурт и младе сиреве. Узимајте ипак из продавнице, немојте куповати домаћи сир на пијаци јер је сада превише топло и питање је да ли су тамо сиреви бактериолошки исправни током лета", рекла је она.

Прочитајте још: Да ли је ово најбољи положај за спавање? Загрлите "пет царевих жена" и пробудите се одморни! (ВИДЕО)

"Од протеина, плава риба, немасно месо и много воћа и поврћа. Направите таратор салату, помешајте краставац, кисело млеко, додајте мирођију или оригано. Људи се питају како да не буду гладни после салате, али један децилитар уља има 900 калорија, једна кашика 125. Ако додате више уља, ви имате калоричан оброк", рекла је она.

Фото: Пиксабеј

Млечни производи

Затим се осврнула и на млечне производе који се у Србији налазе у врху листе што се тиче потрошње и објаснила како да изаберете најздравију опцију у радњи.

Када су у питању млечни производи никако не би требало да буду испод једног процента масти, наводи она, јер се испод тог нивоа убацује шећер да би се масноћа надоместила.

"Боље кисело млеко од 2,8 одсто млечне масти, него јогурт са нула одсто, унутра је додат угљени хидрат. Кисело млеко када отворите, па унутра има водице, то је сурутка и то је јако здраво. Кефир увек може, не могу баш сви да га пију због укуса али је изузетно здрав", рекла је госпођа Мирковић.

Умерена исхрана

У свему, најважније је имати меру и равномерно расподелити оброке.

Прочитајте још: Масна риба као решење за МИГРЕНУ: Ново истаживање дошло до запањујућих резултата!

"Ја нисам за искључивање било чега, све може умерено. Можемо ми и килограм воћа дневно, али поделите на пет оброка. Ако поједете ођедном, оптеретићете панкреас. Ако га једете више пута помало, искористићемо и витамине и минерале, и све што треба", додала је.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.