· · Коментара: 0
решење

Нисте задовољни килажом и мало се крећете? Савети за почетак губљења килограма

Не избегавајте физичку активност - када се једном покренете, све ће бити лако.

1610275098_Depositphotos_99629412_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Физичка активност се препоручује свима, па и онима који имају вишак килограма јер је то први корак ка мршављењу. Једина разлика је што је тренинг за пуније даме мало другачији од тренинга оних које су већ у форми.

Прочитајте још: Време је за нове одлуке: ГОДИНУ ЗАПОЧНИТЕ ВЕЖБАМА са тренером Маријом (ВИДЕО)

Информишите се и направите план

Уместо лифта користите степенице
Када избаците коришћење лифта и кренете да идете степеницама, почећете да добијате на кондицији. Затим, у свакодневну рутину уведите дуже шетње, крените и са брзим ходом, а касније и са лаганим џогингом.

За почетак, потребно је да се информишете и одете код стручњака који ће заједно са вама осмислити план и програм тренинга и исхране. Наравно, то ће зависити од ваших могућности, година и здравственог стања. Битно је да када једном направите план, од њега не одустајете и не кршите га. Уколико сте у могућности, унајмите личног тренера. Особа од ауторитета ће вас додатно мотивисати и смањити шансу да одустанете. Сасвим је у реду да понекад потражимо помоћ и ослонац од других.

Почните више да се крећете

Није важно када почињете са дијетом. Можда ће то бити одмах, а можда и у року од месец дана. Најбитније је да се физички покренете што пре.

За сам старт, довољне су шетње од 30 минута дневно.

Не дозволите да вас уплаши посебан режим исхране

Посебан режим исхране ће искључити масну и нездраву храну из вашег дневног менија. Јешћете укусно спремљено поврће, немасно месо, избацићете угљене хидрате, а ваше тело ће на тај начин добити више енергије - што самим тим значи и више енергије за тренирање.

Прочитајте још: Најважнија новогодишња одлука: ШЕТАЈТЕ, шетајте и растежите се на 4 начина

Користите оптерећење

Да бисте кренули да мршавите, али и да се затежете, користите справе са оптерећењем. Тегићи и еластичне траке помоћи ће вам да смршате и затегнете вишак коже који вам може остати после мршављења. Не претерујте, већ упамтите да све треба да буде у складу са вашим могућностима. Уколико се будете придржавали ових једноставних савета, смршаћете много лакше и брже!

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.