· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Осам намирница које ће "појести" килограме

Након уживања у масној и калоричној храни током празника, у исхрану се препоручују намирнице које брзо топе килограме.

1611217328_Depositphotos_281474290_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Љуте папричице

Чили папричице, кајенска паприка и феферони спадају у ред љутих папричица богатих капсаицином. Он убрзава рад метаболизма боље од било којег другог зачина јер активира и хормоне стреса. Уз помоћ папричица тело масти већ 20 минута након јела претвара у енергију.

Прочитајте још: Имате СЛОБОДАН ДАН током дијете? Ево којих пет намирница ће спречити ПРЕЖДЕРАВАЊЕ

Квиноја

Ова намирница богата је магнезијем који је кључ у регулације енергије и помаже у контроли шећера у крви. Пружа дужи осећај ситости и припада у безглутенске намирнице, али пре кувања је добро исперите.

Две шољице зеленог чаја за витку линију

Авокадо 

Он обилује мононезасићеним мастима и влакнима које пружају осећај ситости. Влакна вежу воду на себе, потисну апетит и смањују опасност од преједања.

Прочитајте још: Желите витку линију? Важно је која пића пијете - које има најмање, а које највише калорија?

Фото: Депозит

Зелени чај

Врућа вода повећава ситост, а зелени чај ниво хормона колецистокинин задуженог за регулацију апетита. Он је одличан избор за све који желе да смршају, зато што убрзава трошење масти, а препоручује се на дан пити најмање две шоље овог напитка.

Ђумбир 

Осим што ублажава мучнину након преједања, ђумбир делује протувупално, регулише ниво шећера у крви и смањује осећај глади. Такође, он подстиче сагоријевање калорија и благотворно делује на пробавни тракт. Може се уситњен додати у варива или пак помешати с медом за јачи имунитет. 

Бобичасто воће

Ово воће обилује полифенолима, супстанцом која штити срце, али уједно и смањују ризик од накупљање масних наслага. Посебно су делотворне на боковима и ногама. Боровнице, јагоде и бруснице мењају цревну флору и спречавају развој опасних патогена. 

За одличан имунитет - ђумбир и мед

Цимет

Храна богата укусима ствара јачи осећај ситости, а то посебно помажу зачини који подстичу пробаву и убрзавају метаболизам. Цимет је један од савезника витке линије. Он помаже у контроли шећера у крви због чега се смањује сталан осећај глади. Што се ниво шећера брже диже, то се и брже спушта због чега се јавља глад. 

Прочитајте још: НЕ РАДИТЕ ТО: Изгладњивање је ОПАСНО, али и БЕСКОРИСНО

Чиа семенке

Ове сјеменке осим што смањују ризик од дијабетеса и кардиоваскуларних болести, пружају дужи осећај ситости. Чиа семенке богате су влакнима, протеинима и омега-3 масним киселинама које смањују апетит.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.