· · Коментара: 1
ТРАГЕДИЈА

ОТКРИВЕНО зашто су ЛАГАЛИ: Ледени брег није потопио ТИТАНИК, већ је разлог веома ЛОГИЧАН

Новинар Шенан Малони је открио прави разлог потонућа брода, јер то није био ледени брег...

1599825403_Depositphotos_175728298_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Катастрофа "Титаника", који је у раним јутарњим часовима 15. априла 1912. године, после судара са леденим брегом, потонуо у ледене воде Атлантског океана и са собом однео животе око 1500 путника и чланова посаде, деценијама је предмет разних нагађања шта је могло да доведе до тако кобног исхода.

Прочитајте још: Тражите је на ПОГРЕШНОМ месту! Вељко тврди да се АТЛАНТИДА налази на дну ДУНАВА, поседује и ДОКАЗЕ

Бројне теорије су се појавиле, од оне да је из неких разлога "Титаник" био замењен са бродом-близанцем "Олимпија", који је претходно већ имао три удеса, што је учињено ради малверзација са осигурањем, па до претпоставке да га је погодио торпедо са неке немачке подморнице.

Проклетство мумије
Свему је прикључена и опскурна прича о "проклетој мумији", која је транспортована на "Титанику", па је удес био освета због њеног узнемиравања!
Званично, крив је лед.

На крају званичне истраге, коју су заједно водили Британци и Американци, једино је било извесно да је брод потопљен након што је ударио у ледени брег.

Да би мистерија била већа побринуо се ирски новинар Шенан Молони, који је три деценије истраживао потонуће "Титаника" и на крају успео да дође до фотографије као крунског доказа: угаљ је горео у огромном бродском спремишту данима и недељама пре него што се "непотопиви" отиснуо на кобни пут без повратка.

Прочитајте још: "Чуо сам мрмљање, у трену га бели дим прогутао": ВОЗ пун путника ушао у тунел у Ломбардији и НЕСТАО заувек

Спектакуалрно је испловио Фото: Youtube/ screenshot Filledagreat

Молони је пре неколико година од наследника директора компаније "Вајт Стар Лајн" откупио фотографије снимљене у Белфасту, у бродоградилишту. На десном боку брода, управо изнад линије воде и месту у које ће, десетак дана касније, ударити ледени брег, запазио је дугачак црни траг.

Финансијске невоље
Компанија је била у финансијским невољама и сваки дан је доносио губитке. Британија је управо тада била захваћена штрајком рудара. Отказивање реда вожње такве сензације од брода већ на самом старту био би ударац националним интересима Империје.
Црна флека на десном боку брода била је од ватре!

- Питали смо неке поморске градитеље шта би то могло да буде и нико није знао, а према инжењерима са Империјал колеџа у Лондону, пруга је могла да буде узрокована ватром у троспратном складишту угља на "Титанику", у оном делу који је био близу његовог десног бока - наводи новинар.

Прочитајте још: Арапи су вриштали од страха, а из вина су избијале варнице: Шта се крије на ВРХУ ПИРАМИДА?

Ватра је тињала три недеље пре него што је "Титаник" кренуо на пут...

Он верује да је ватра почела можда и три недеље пре него што је брод кренуо на пут и да, због огромне количине угља (6.000 тона) неопходне за пловидбу, посада није могла да је угасити, па је тињање игнорисано због страха од могућег отказивања пловидбе.

Флека Фото: Треће око

Како је дошло до тога да угаљ почне да гори у спремишту брода?

Посади је било забрањено да говори о ватри у потпалубљу

Геолози су, у "Ревији за геолошки инжењеринг" (2007), објаснили да самозапаљивање угља није ретка појава и да до њега долази услед реакције кисеоника на околну температуру, када се оксидација појачава како температура расте. Једном када дође до тог процеса, угаљ је врло тешко угасити.

Прочитајте још: "Свевидеће око" је ДОКАЗ: Међу нама су ПОСМАТРАЧИ и то је разлог зашто нас ВАНЗЕМАЉЦИ ОТИМАЈУ

Кобна ноћФото: Youtube/ screenshot Filledagre

Према изјавама преживелих чланова посаде и ватрогасаца, од којих је веома убедљиво било сведочење Џона Дилеја, њима је било забрањено да било шта говоре путницима о ватри која се шири у трупу брода и све време су радили на њеном обуздавању.

Ватра је буктала, брод је јурио и санту није могао да избегне због брзине!

Шта се догађало у ноћи, 14. априла 1912. године у северном Атлантику?

Сценарио склопљен на овај начин каже да је пожар узео маха и да су ложачи ужурбано грабили угаљ да би га зауставили, због чега је око поноћи брод пловио изузетно великом брзином, наводно, чак 11 метара у секунди! Због масивности није могао за кратко време да промени правац, дошло је до судара са пловећим леденим брегом.

Усијана преграда
У званичној истрази сведочили су преживели ватрогасац, Чарлс Хендриксон и ложач Фредерик Барет. Они су борбу са ватром  почели чим су напустили Саутхемптон. Сведочили су да је преграда била оштећена, "црвено усијана" и "веома улубљена". На питање судије шта су предузели, изјавио је да су је очистили и преко ње намазали "неко црно уље".

Зашто је оркестар и даље свирао док је брод тонуо?

Из истог разлога због којег се, после ударца у санту, ни конструктор "Титаника", Томас Ендрјуз није се превише узбуђивао. Био је сигуран да ће преграда одиграти улогу примарне одбране од океана! Ендрјуз је у тим тренуцима процењивао штету од ударца, али није знао за пожар нити каква се драма дешава у трупу брода.

Званично је потонуо у једном делу, уствари је - пукао!

Када је вода, и поред Ендрјузовог оптимизма, кроз оштећену преграду продрла у брод, катастрофа је била неизбежна. Напунила је прамац и тежина је повукла "Титаник" на дно. Званично, потонуо је у једном делу, али када је олупина пронађена 1985. године утврђено је да је претходно пукао на два дела.

Прочитајте још: ЛИНКОЛН је три пута видео ВАНЗЕМАЉЦЕ, а ЗНАО је да ће бити УБИЈЕН

Комплетан текст прочтиајте у штампаном издању "Трећег ока".

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ И ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.