· · Коментара: 2
ИСХРАНА

ОВЕ НАМИРНИЦЕ никако не треба уносити пре спавања

Да ли вам се дешава да увече не можете да заспите иако сте уморни?

1598001335_Depositphotos_82929960_s-2019.jpg
Фото: депоситпхотос

Постоји намирнице које не бисмо требали да уносимо увече, јер нам управо оне не дозвољавају да заспимо.

Прочитајте још: СУРУТКА је право БЛАГО за организам: Идеална за СТАРИЈЕ особе, помаже у спречавању ОСТЕОПОРОЗЕ

Одређене намирнице или неки састојци у храни утичу лоше на наш организам што нарушава процес спавања. Довољно је само да избегавате ове намирнице пред спавање и нећете имати никаквих проблема са сном.

Фото: Депозит

Кафа

Јасно је због чега не би требало да пијете кафу пред спавање. Кофеин који се у њој налази “служи” да разбуђује организам, што вам сигурно неће помоћи да заспите.

Алкохол

Још један напитак који не би требало конзумирати пред спавање. С обзиром на то да тело жели да избаци алкохол који унесете у себе – чаша или две пива пред спавање ће вас само “терати” у тоалет у сред ноћи, можда и више пута.

Прочитајте још: Запалите ЛОВОРОВ ЛИСТ: Нећете веровати шта ће се догодити и због чега је то добро за ваш организам

Фото: Депозит

Сокови

Сокови су углавном препуни шећера, што нашем телу прија ако желите да се размрдате, да поправите расположење или побољшате концентрацију, али то убија сан.

Поврће

Иако делује бесмислено – али неко поврће није добро јести пред спавање. Ма колико били здрави – једноставно нешто треба избегавати увече. То се пре свега односи на поврће које се тешко вари, као што је прокељ, броколи, купус.

Слаткиши

Из истог разлога због ког треба избегавати сокове – треба избегавати и слаткише пред спавање. Висок садржај шећера држаће вас будним сигурно дуже него што сте планирали. Ово се посебно односи на чоколаду – која стимулише мозак, отклања умор и убрзава метаболизам – што је све пожељно, али за почетак, а не крај дана.

Прочитајте још: ОПРЕЗ: Седење прекрштених ногу може да изазове озбиљне проблеме

“Тешка” храна

Под термином “тешка” храна подразумева се веома зачињена и масна храна. Управо је то оно што би требало избегавати касно увече. Проблем је што организам мора додатно да се потруди да би сварио овакву храну, а то му “теже пада” у току сна. Зато ће вас држати будним све док то не свари – што може потрајати и сатима.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.