· · Коментара: 0
Понос

Ово морате да видите:125 година "Шкоде" на једном месту! (ФОТО)

Фабрика из Младе Болеславе је одувек била гигант ауто-индустрије и произвела је моделе који се памте

1596549173_3_voiturette-jpg.jpg
Фото:"Шкода"

Прославити 125. рођендан као успешна компанија је тежак задатак у модерном добу! Ако сте у тих век и четврт још оставили и дубок траг на овој планети, онда је то прича за свако поштовање.

Прочитајте још: Овде сунцобран и лежаљке НЕ ПЛАЋАТЕ, хране има КОЛИКО ЖЕЛИТЕ, а за децу је све БЕСПЛАТНО (ФОТО)

И зато "Шкода ауто" са поносом, прославља свој 125 рођендан! Компанија из Младе Болеславе, места где је све почело и где је и данас најзначајније постројење "Шкоде", креће на путовање кроз историју дугу 125 година са дванаест аутомобила који чине прекретницу компаније.

Прочитајте још: Стив Меквин је од ОВОГ АУТОМОБИЛА направио највећу икону! (ФОТО/ВИДЕО)

Поворка, коју чине неки од најзначајнијих модела чешког произвођача, око седишта компаније у Младој Болеслави представља централни тренутак прославе 125 година постојања компаније. Поворку чине возила од "Л&К Воитурете А", првог возила бренда које датира из 1905, до још увек камуфлираног "шкоде енијак иВ".

Фото."Шкода"

Нови електрични СУВ ће бити зваично представљен касније ове године и представља најаву нове ере за овај бренд.

Сваки од дванаест модела ове јединствене поворке обликовао је своје време и додао поглавље историји развоја бренда  Традицију произвођача аутомобила представљају "Лорин и Клемент" модел "воитурете А" који се производио између 1905. и 1907, прва генерација "шкоде суперб" (1934. до 1949.) и "шкода популар монте карло" (1936. до 1939.), као и кабриолет "шкода фелиција" (1959. до 1964.), а "шкода 1000 МБ" (1964. до 1969.), "шкода трека" (1966. до 1972.) и "шкода 110 Р" Цоупé (1970. до 1980.).

Прочитајте још: ОВО САМО РЕТКИ ЗНАЈУ: Чувену фирму основао ФРАНЦУЗ (Фото)

Раздобље од средине 1980-их до данас представљају "фаворит" (1987.до 1994.), прва генерација модерне верзије модела "октавија" (1996. до 2010.), "шкода јети" (2009. до 2017.), "шкода скала" која је почела да се производи 2018. године и камуфлирани "шкода енијак иВ", који ће се ускоро представити светској јавности.Камен темељац за причу о успеху компаније  поставили су оснивачи "Лорин и Клемент" 1905. године с "воитурете А".

Фото:"Шкода"

Био је то први аутомобил ове компаније произведен десет година након оснивања компаније, која је започела пословање производњом бицикала, а касније и мотоцикала. 1930-их се издвојио импресиван "шкода суперб", који је чак и у то време био водећи модел бренда, нудећи пространу унутрашњост и висок ниво удобности у вожњи, затим "шкода популар монте карло" који је, захваљујући дизајну мењача с преносом на задњој осовини, имао изванредне карактеристике управљања.

Управо је у част овог посебног модела, који је славио победе на легендарном релију Монте Карло, "Шкода"представила "Монте Карло"ознаку која и данас означава спортске верзије модела.                    

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.