· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Ово су ЛАГАНЕ намирнице на које морате прионути након преједања за УСКРШЊОМ ТРПЕЗОМ

После свих укусних јела и намирница током обилних ускршњих трпеза, свом организму морате дати мало одушка...

1619734181_Depositphotos_323170344_s-2019.jpg
Фото: Депоситпхотос

Медитеранска исхрана свакако је једна од опција са којом не можете погрешити, посебно након обилних ускршњих оброка када је вашем организму неопходна потпуна регенерација. Ова врста исхране укључује висок унос поврћа, воћа, плаве рибе, маслиново уље и ниски унос црвеног меса.

Прочитајте још: Јабуково сирће крије бројне намене: Очистите њиме кућу, негујте кожу, а ево како да га користите за љубимце!

Ево на којим лаганим намирницама је неопходно да се заснива ваша исхрана. 

Бадеми, ораси, кикирики, пистаћи и кестени имају висок проценат беланчевина, минерала и витамина Б и здравих масноћа...

Махунарке

Обилују беланчевинама и вредним нутријентима, а посебно су значајне јер могу бити замена за месо. Сиромашне су масноћама и богате прехрамбеним влакнима, која подржавају добру пробаву. Садрже гвожђе и цинк, вредне минерале важне за функцију имунолошког и репродуктивног система.

Прочитајте још: ЦРВЕНА боја без трунке ХЕМИЈЕ: 4 кашике млевене паприке и сок од вишње учиниће ЧУДО!

Рибље месо
Садржи високе количине омега-3 масних киселина које штите наше срце и смањују ризик од срчаног и можданог удара. Такође, стручњаци су доказали како те есенцијалне масне киселине имају значајну улогу у развоју мождане коре, побољшавају способност памћења и разумевања. Месо је лагано, па је лако пробављиво.

Маслиново уље

Богато је незасићеним масним киселинама и антиоксидансима, може помоћи у спречавању и превенцији кардиоваскуларних болести, дијабетеса и одређених облика тумора. Такође, садржи витамине А, Д, К и Е који помажу у борби против слободних радикала и оксидације ћелија, што доводи до превременог старења.

Прочитајте још: Планирате ДИЈЕТУ? Ово су најгора три дана за почетак која ГАРАНТУЈУ НЕУСПЕХ

Орашасти плодови

Бадеми, ораси, кикирики, пистаћи и кестени имају висок проценат беланчевина, минерала и витамина Б и здравих масноћа. Незасићене масне киселине (омега 3, 6, 9) штите кардиоваскуларни сустав, ублажавају упале и јачају имунитет. Ови плодови побољшавају памћење, смањују разину колестерола те штите крвне жиле.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.