· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Пет намирница које можемо ДОРУЧКОВАТИ после 10 сати, а да истовремено сачувамо САВРШЕНУ ЛИНИЈУ

Доручак је неизоставан оброк, чак и када сте на најстрожим дијетама...

1614899229_hleb.jpg
Фото: Pixabay

Прехрамбена индустрија учинила је доручак најважнијим оброком у току дана, успркос чињеници да његово прескакање заправо нема лоше последице. Осим тога, квалитетан доручак може побољшати расположење и позитивно утицати на остатак дана.

Прочитајте још: Дијета Гвинет Палтроу: Глумица открила тајну своје савршене линије

Ипак, трик је у томе да знате шта смете да једете, а шта не смете јести за доручак. Стручњаци издвајају намирнице које је најбоље да избегавамо пре 10 сати ујутро.

Студије су показале да пуномасни јогурт заправо помаже у губитку килограма. Конзумирање протеина ујутро може вам помоћи да током дана мање осећате глад, а управо пуномасни јогурти садрже протеине.

Промена: КЕТО дијета: Пет ОМИЉЕНИХ намирница које можете јести током овог режима исхране

Готове палачинке и вафли

Већина залеђених, полуготових палачинки, вафла и сличних бисквитних колачића садржи рафинисане угљенехидрате. То није нужно лоше, али рафинисани угљенихидрати могу подстаћи изненадне нападе осећаја глади током дана. Такви производи садрже и мало влакана и пуно транс масти које су штетне за ваше здравље.

Цеђени сокови
Већина воћних сокова садржи једнаку количину шећера као и газирани сокови, што их чини једним од најгорих избора за доручак или конзумацију уопште. Такође, не садрже готово нимало влакана.

Прочитајте још: КАРФИОЛ је одличан за здравље, а на ЈЕДНО његово својство треба обратити пажњу!

Немасни јогурти

Немасни јогурт постао је широко доступна алтернатива за доручак. Нажалост, често садрже много доданих шећера и мало протеина. Студије су показале да пуномасни јогурт заправо помаже у губитку килограма. Конзумирање протеина ујутро може вам помоћи да током дана мање осећате глад, а управо пуномасни јогурти садрже протеине.

Прочитајте још: Експрес тест на корону: Прехлада, грип или КОВИД-19? (10 рецепата)

Житарице

Иако врло практичне, најпопуларније житарице, односно мусли за доручак садржи огромну количину шећера који временом може узроковати накупљање масноћа у пределу стомака.

Тост са маслацем

За разлику од онога што већина мисли, доручак не мора нужно бити оброк без масноћа. Трик је пронаћи праву врсту масноћа. Маслац садржи масноћу која вам помаже прерадити витамине, али садржи и превише засићених масти, што може нанети штету вашем срцу, али и подстаћи дебљање.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.