· · Коментара: 0
СУПЕРХРАНА

Пет супернамирница од којих ћете ослабити 15 килограма: Доручкујте ЈАЈА уместо ПЕЦИВА!

Ради се о малој корекцији, а не промени исхране или дијети!

1611758934_Depositphotos_5586348_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Прва помисао на орашасте плодове је да су масни. Међутим, бадеми, лешници, индијски орах и друге намирнице исте групе су богати влакнима, добрим масноћама и другим нутријентима који поспешују губитак килограма. Истраживање је показало да су особе чија дијета је укључивала бадеме и друге орашасте плодове ослабиле 8 кг више од оних који нису конзумирали ове намирнице!

Прочитајте још: Дијета из снова: Траје 3 дана, а главни састојак је сладак!(ЈЕЛОВНИК)

Међутим, то није све!

Познато је да пасуљ, као и друге махунарке, садржи обиље влакана која су добра за пробаву. Богат је антиоксидантима, регулише ниво шећера у крви и делује на преједање. Влакна, која се растварају у нашем пробавном тракту утичу и на топљење масних наслага. Истраживања су показала да свега сат времена након конзумирања пасуља, организам убрзава сагоревање масних наслага за 20-25 %!

Црна чоколада је краљ!
Уколико се почастите са пар коцкица црне чоколаде пре оброка, унећете за 15 % мање калорија него да пре оброка нисте ништа појели! Осим што ћете се фино засладити, ова намирница делује тако да уопште неће осећати потребу за масном храном. Мање масне хране значи мање сала! Стручњаци сматрају да је то захваљујући биофлавоноидима, антиоксидантима који сузбијају глад, а налазе се у какаоу.

Зато ако желите да се решите сала, оптимална доза овог поврћа је једна шоља дневно!

Јаја штеде 400 калорија у односу на пециво!

Најзанимљивији је податак показала америчка студија да, уколико за доручак поједете јаја уместо пецива са истим бројем калорија, у току дана ћете унети 400 калорија мање!

Разлог је једоставан. Јаја су богата протеинима који чине да се дуже осећамо сити. Осим тога, протеинске намирнице утичу на повећање мишићне масе и помажу мршављење јер их наш организам теже "обрађује", па самим тим и троши више енергије!

Прочитајте још: Осам намирница које ће "појести" килограме

Захваљујући влакнима и другим нутријентима који стабилизују хормоне, дијета базирана на намирницама од интегралних житарица даје много боље резултате од оних које у свом јеловнику садрже прерађено бело брашно.

Експеримент је показао да су особе на оваквом дијеталном режиму исхрану чак два и по пута више смањиле обим свог струка од испитаника чија дијета је садржала бели хлеб и пецива. Чак и ако нисте на дијети, ова намирница ће вам помоћи да смањите ризик од гојења за 49 %.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.