Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Штедљивко

Погледајте како су "рено клију" побољшали перформансе, а смањили потрошњу

Под хаубом нови троцилиндрични бензинац са турбопуњачем и погоном на две врсте горива

klio-2.jpeg
Фото:"Рено"
Oglas

Компанија "Рено" је од данас  тржишту Србије понудила и нови бензинско-плински мотор "ТЦе 100 ЛПГ" који нуди боље перформансе уз истовремено смањење потрошње горива и емисија ЦО2, а производи се у словеначкој фабрици. Осим бржим одзивом и снажнијим убрзањима, уз највећи обртни момент од 170 Нм при 2.000 о/мин, мотор се одликује окретношћу, штедљивошћу и емисијама ЦО2 нижим за 8,0 одсто у односу на бензинску верзију.

Фото:"Рено"

Иако је просечна потрошња мотора са погоном на плин нешто већа, укупни трошак горива по километру је нижи за 30 одсто у односу на бензински мотор а до чак 8,0 одсто у односу на дизел мотор.

Возило се може покретати на бензински или плински погон. Возило уз оба напуњена резервоара може да пређе више од 1.000 км.  Уз то, возила са плинским погоном могу да приступе подземним гаражама захваљујући уграђеним сигурносним карактеристикама (заштитни вентил, неповратни вентил и ограничено пуњење резервоара до највише 80 одсто).

Прочитајте још: Нова "кија рио" ће препознавати пешаке и бициклисте (ФОТО/ВИДЕО)

Урадња плинског погона у аутомобил се обавља се директно у фабрици. Бензински мотор је од почетка конструисан тако да омогући погон на плин. Додатни резервоар за плин је израђен од чврстог челика и уграђен на место резервног точка како не би долазио у контакт са резервоаром за бензин. Неповратни вентил, ограничено пуњење резервоара до највише 80 одсто, ограничење протока горива, соленоидни вентил и сигурносни вентил употпуњују технички систем.

Прочитајте још: Са само 96 ДИНАРА овим аутом можете да пређете 452 КИЛОМЕТАРА! (Фото)

Готово 15 милиона возила у Европској унији има плински погон, док је таквих возила у свету 26 милиона.
Наруџбине за нови "клио ТЦе 100 ЛПГ" примају се од 1. јуна, а почетна xцена је 13.990 евра.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas