· · Коментара: 0
ТОП ФОРМА

Пола сата дневно за 6 пролећних вежби и ето САВРШЕНОГ тела до лета

Није ретко да зимски период "донесе" који килограм више.

1615895718_Depositphotos_8601471_xl-2015-copy.jpg
Фото: Депозитфото

Зато би лепо време требало да искористите да се добро презнојите, јер то је једини сигуран начин да се затегнете и дотерате форму за пролеће. Да би се то постигло неопходно је да свакодневно радите вежбе затезања за мишиће стомака, бутина и задњице.

Састојци: Побољшава варење и убрзава мршављање: Све предности ЧИА СЕМЕНКИ за наше здравље

Предлажемо вам шест класичних вежби за које вам је потребно пола сата дневно. Ако их радите редовно, очекујте да ћете врло брзо ојачати и обликовати ноге, задњицу и стомачне мишиће.

Ове вежбе помоћи ће вам и да оснажите мишиће леђа што је посебно добро за оне који имају проблема са боловима у кичми због дуготрајног седења.

Оснажићете мишиће леђа након дугог седења
Јачи стомак
Лезите на леђа, испружите и спојите ноге, подигните их увис, руке поставите иза главе, рамена одигнутих од подлоге. Спуштајте леву ногу према подлози, али немојте да је додирнете. Вратите се у почетни положај, па поновите вежбу другом ногом. Мењајте стране наизменично, у трајању од по 30 секунди.

Искорак у страну

Станите у раскорак, руке опружите поред тела. Искорачите левом ногом у десну страну, благо савијених колена и десном шаком додирните подлогу поред левог стопала. Затим, искорачите десном ногом улево, и левом руком дохватите под. Понављајте вежбу по 30 секунди.

Прочитајте још: Да ли сте знали да жене које вежбају боље зарађују?

Чучањ је одлична вежба за ноге, леђа и задњицу.

Чучањ - у страну

 

Станите у раскорак, руке укрстите иза главе, лактове усмерите ка споља. Чучните, па се исправите, и нагните се на леву страну, лактом се приближавајући левом боку. Вратите се у чучањ. Понављајте вежбу левом и десном руком у трајању од по 30 секунди.

 

Скокови
Станите у раскорак, руке прекрстите на грудима. Спојених ногу одскочите у десну, а па леву страну, вратите се у средину, и скочите увис ширећи руке и ноге. Наставите да вежбате ове покрете наредних 30 секунди.

Прочитајте још: Сви је бацамо, а она је пуна ВИТАМИНА: Зашто треба да уврстимо кору од банане у исхрану?

Рука - стопало

Лезите на леђа па се одигните од подлоге на шаке и стопала. Ослањајући се левом руком и десном ногом, обухватите десном руком стопало леве ноге.

Ако не можете да дохватите стопало, онда ухватите ногу за лист или чланак. Вратите се у почетни положај, поновите вежбу другом ногом. Понављајте вежбу 30 секунди, наизменично једном па другом ногом.

 Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.