· · Коментара: 0
исхрана

Постоје добри разлози: Зашто Јапанци седе на поду за време оброка?

Док опуштено седите за столом и једете, можда вам је удобно, али то није нужно најбоље за здравље.

1618574107_Depositphotos_251662950_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Много времена проводимо седећи на послу, а кући се враћамо седећи у аутомобилу или средствима јавног превоза. Потом улазимо у кухињу и седамо за сто како бисмо вечерали. Али већина људи у Јапану седи на поду док једе, а столице у тој земљи највероватније нећете пронаћи чак ни у ресторанима с 5 звездица.

Кад седите на поду скрштених ногу и једете, у исто време радите јогу. Овај положај назива се "лака поза" или сукхасана, а верује се да повећава проток крви у желуцу, помажући вам да сварите храну и добијете више витамина и храњивих ствари. Када се сагнете према напред како бисте узели храну с тањира, а затим се вратите у почетни положај да бисте је прогутали, јачате мишиће на стомаку, што заузврат може спречити надутост.

Прочитајте још: ЛЕКОВИТИ бразилски орах: Повољно утиче на рад ШТИТНЕ ЖЛЕЗДЕ, али зашто се конзумирају само два комада дневно?!

Помаже да смршате

Одржава зглобове здравим
Кад дуго седите на столици, бокови вам се укоче. С друге стране, седење на поду омогућава вам истезање кукова и ћланака, чинећи зглобове флексибилнијима. Неки седећи положаји, попут клечања и чучања, терају мишиће да раде и кад се одмарате јер вас подстичу да ангажујете мишиће који нису активни док седите на столици.

Седење на поду док једете помаже вашем вагус нерву да боље функционише. Кад ваш пробавни систем ослобађа хормон зван лептин, он шаље сигнал вагусном нерву да сте сити. Правилна функција овог нерва може да се не преједате.

Чини вас флексибилнијима

Седење на поду истеже колена и бокове. Овај положај спречава вас да се превише сагињете и јача леђа и рамена.

Поправља држање

Кад столица не подупире ваша леђа, то вас потиче да ангажујете своје основне мишиће, што заузврат користи држању тела.

Прочитајте још: РУСКИ кардиолог Михајлович открива тајну дуговечности СРБИМА: Шест вежби за ЗДРАВУ КИЧМУ и у десетој деценији живота

Умирује ум

Седење на поду док једете такође вам смирује ум. Кад вам је ум спокојан, можете више уживати у храни и јести док не осетите ситост.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.