· · Коментара: 0
вежбање

Прескачете истезање и пијете кафу: Шта никако не треба да радите ПРЕ ТРЕНИНГА?

Ових 5 ствари пре тренинга треба да избегавате.

1613646307_Depositphotos_153035834_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Да бисмо остварили максималне резултате од тренинга, важно је да радимо вежбе правилно и испунимо своју дневну норму. Једнако је битно, међутим, и да будемо адекватно припремљени за тренинг, а то значи да би требало да се суздржимо од неких нерезонских активности пре његовог почетка.

Прочитајте још: Загрејмо се: Данас са нашим тренером Маријом радимо тренинг за ноге (ВИДЕО)

Којих 5 ствари никако не треба да радите пре вежбања ако желите да од њега имате највише користи?

Немојте да гладујете пре вежбања

Поподневна дремка не сме да буде дужа од пола сата
Ако после тешког дана на послу задремате једно пола сата, то ће вам вратити фокус и енергију неопходну за све остале активности до краја дана, укључујући и вежбање. Ако пак заглавите у кревету дуже од пола сата, након буђења ћете се осећати уморније него када сте легли и ваша енергија и мотивација на тренингу неће бити на задовољавајућем нивоу.

Постоји школа мишљења која каже да ако радимо кардио на празан стомак, наше тело ће више него иначе користити масти и угљене хидрате као своју енергију, што ће довести до мршављења. Присталице ове теорије заборављају да напомену да ћете на овај начин трошити и више протеина, који би боље били употребљени за јачање ваших мишића.

Прескочите статично истезање

Нећете имати пуно користи ако се пред почетак тренинга истежете у седећем, стојећем или лежећем положају, штавише постоји мишљење да ћете тако смањити ефикасност тренинга, а то важи посебно ако идете на трчање.

Заборавите на кафу

Кафа је добар природни стимуланс, али није препоручљиво конзумирати је непосредно пре тренинга јер она понекад може изазвати грчеве у стомаку, контракцију дебелог црева и бржи рад срца. Није реткост ни да особе које пију кафу пре вежбања буду знатно нервозније него иначе, што свакако није пожељно, јер то значи да ће бити мање фокусирани на тренинг и тако повећати ризик од повреде.

Прочитајте јошДанас радимо ГЛУТЕ & ЦОРЕ тренинг: Уз детаљна објашњења тренера Марије ништа није тешко! (ВИДЕО)

Избегавајте ношење превише слојева одеће ако вежбате напољу

Чак и када је напољу веома хладно, не треба да вежбате у одећи која вас превише утопљава. На тај начин ћете се само презнојити, а онда када будете били изложени ветру, напрасно ћете се охладити, што је сигуран рецепт за назеб.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.