· · Коментара: 0
ВЕЖБАЊЕ

Примењујте ове једноставне вежбе и имаћете чвршће и затегнутије груди

Нису вам потребни скупи третмани.

1609317820_Depositphotos_2629620_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Да би вам попрсје изгледало чврсто и лепо, заиста не треба да идете на скупе опрације. Све што треба да урадите је да редовно изводите неколико директних вежби, које могу да подигну у подизању, па чак и побољшању облика груди.

Прочитајте још: Постигните жељене резултате помоћу само једне вежбе: Трбушњацима до витке линије (ВИДЕО)

Вежба 1:

Стисните руку у песницу и подигните је до браде. Притисните браду шаком пет секунди, а затим се опустите 5 секунди. Поновити 2-3 пута.

Вежба 2:

Спојите руке испред груди. Притисните их заједно с довољно снаге да напрежете прсне мишиће. Обавезно држите леђа исправљена.

Прочитајте још: Последњи тренинг у овој години: ЗАПАЛИТЕ ЦЕЛО ТЕЛО овим вежбама (ВИДЕО)

Вежбе 3:

Склекови могу помочи у јачању прсних мишића. Ако сте им нови, почните тако што ћете их радити на коленима или док се одмарате уз столицу или софу. Ставите руке што даље у бокове, а ноге повуците заједно. Када притискате тело на земљу, лагано померите лактове у бокове. Изведите 3 серије од 12-15 склекова.

Вежбе 4:

Лезите потрбушке, савијте ноге у коленима и ухватите их за зглобове. Ако сте почетник, задржите ову позицију 20 секунди, а затим направите паузу од 10 секунди. Поновите ово 3 пута.

Прочитајте још: ПОТРЕБАН ВАМ ЈЕ САМО МИНУТ: Трик са метром открива да ли сте здрави

Вежбе 5:

Станите на пола метра од зида, испружите руке испред себе и почните да га притискате песницама. Осетићете како се вежбају ваши прсни мишићи. Притисните 20 секунди, а затим се одморите 10 секунди. Поновите 3 пута.

Вежба 6:

Лезите на клупи, фитболу или поду. Уз помоћ бучица напрегните прса и почните да их подижете према горе једнаком брзином. Затим их спустите и одмах поново подигните. Поновите ову вежбу 8 пута. Бучице би требале бити довољне да последњу представу учине приметно тешком. Изведите 3 серије.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ
 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.