· · Коментара: 0
ФИТНЕС

Пронађите ваше идеално време за вежбање

Најбоље доба дана за физичке активности је, веровали или не, управо оно када вас мрзи да одете до теретане

1619426679_firne.jpg
Фото: депоситпхотос

Чињеница је да свако тело другачије реагује на вежбе у зависности од доба дана.

Прпчитајте још:Да ли кафа пре тренинга може помоћи при бржем сагоревању масти?

Ако имате стресан састанак

Вежбајте непосредно пред састанак. Тридесет минута умереног тренинга може да умири физиолошку реакцију тела на стрес тако што подстиче лучење хормона среће. Ефекат ћете осетити 15 минута након вежабања.

Ако имате проблем са спавањем

Урадите вежбе пре него што одете на спавање. Можда сте чули да вежбање лоше утиче на сан, али најновија истраживања показују да људи који вежбају у било које доба дана имају квалитетнији сан од оних који то уопште не чине.

И јога вам може помоћи ако имате проблем са сном. После тридесетоминитне сесије лакше ћете утонути у сан. Безбедније је од пилула за спавање јер од њих можете да се пробудите поспани, а такви не желите да седнете за волан.

Ако имате повреду

Вежбајте предвече. Ако имате проблем с боловима, уганутим чланком или истегнутим мишићима, боље је да се рекреирате након посла. Ујутру је температура тела нижа, тело није довољно спремно за вежбе и зато сте тада склонији повредама. Да бисте то избегли, вежбајте између 16 и 20 часова када је температура тела на врхунцу.

Ако желте да изгубите килограме

Вежбајте пре доручка. Особе које иду у теретану пре доручка изгубе 20 одсто више калорија него они који прво доручкују, показало је једно британско истраживање. Ваше тело тако троши калорије нагомиланих масних наслага, а не директно из доручка.

Ако желите да се затегнете

Вежбајте након вечере. Температура тела је тада највиша и тело боље реагује на вежбе. Тада имате више снаге у мишићима, боља вам је координација покрета и повећана је количина кисеоника у мишићима. Другим речима, вежбање се тада чини лакшим. То вас може мотивисати да, на пример, замените тегове од 2,5 кг са оним од 5 кг и тако брже дођете до затегнутих мишића.

Прочитајте још: Вежбајте и затегните се у природи: Данас са нашим тренером Маријом радимо КРУЖНИ ТРЕНИНГ (ВИДЕО)

Ако желите да избегнете алергију

Алергије су на пролеће најчешће изазване биљком амброзијом, а ниво полена је највиши између четири и десет сати пре подне. Ако сте алергични, имате две опције: вежбајте у затвореном простору, или то радите касније у току дана.

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.