· · Коментара: 0
почетак дана

Рано буђење допирноси бољој концентрацији: Зашто треба да сат навијемо раније

Истраживање сугерише да људи који се рано пробуде углавном одлазе раније у кревет и уживају у дужем, квалитетнијем сну.

1626856165_breakfast-1663295_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

Раним устајањем можете добити више времена за вежбање, које покреће ендорфин, захваљујући ком се осећате добро и који може побољшати ваше расположење, смањити стрес и анксиозност и повећати ниво енергије.

Прочитајте још: Тренд који не би требало да пратимо: Зашто ШЕЋЕР ипак не треба да избацујемо из исхране?

Довољно спавања доноси и друге предности: побољшано расположење, боља концентрација, мање шансе за гојазност и друге хроничне болести.

Са друге стране, недостатак квалитетног сна може: ослабити ваш имунолошки систем, што значи да ћете се можда чешће разболети, повећати своју шансу за висок крвни притисак, болести срца и дијабетес.

Здравија кожа

Непроспаване ноћи могу се одразити на вашој кожи у виду танких линија, бора, бледила и натечених или обешених капака. Недостатак сна такође може допринети акнама.

Осим тога, одлазак у кревет раније даје вам више времена да вежбате добру негу коже, попут прања лица.

Добар сан помаже да ваша кожа буде здрава. Током спавања ваше ћелије коже се обнављају, док повећан проток крви и колаген помажу у поправљању оштећења коже и УВ зрака.

Прочитајте још: Носе дечије протезе и са 50 година: Да ли постоји граница до када има смисла исправљати зубе?

Смањена видљивост подочњака

Све док спајате рано устајање с ранијим временом спавања како не бисте жртвовали сан, можете рећи збогом подочњацима.

То је зато што подочњаке стварају сенке од натечености испод очију, а узрок те натечености је накупљање течности због недостатка сна.

Помаже вам да се концентришете

Ваш мозак се не пробуди у секунди када устанете, због чега се обично осећамо мрзовољно и дезорјентисано кад први пут устанемо.

Ова инерција спавања редован је део процеса буђења. Ипак, може трајати око сат времена или више, што отежава концентрацију и обављање ствари ако сте пребрзо устали и изашли из врата.

Раније буђење даје вам време да се потпуно пробудите, тако да ћете бити концентрисанији.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.