· · Коментара: 0
одморни

ШЕСТ НАВИКА које дају енергију одмах после буђења

Група научника која се бави истраживањем спавања и сна тврди како је развила метод који ће вас трансформисати у јутарњи тип човека који ће се будити радостан и мање тром.

1618835928_Depositphotos_95065028_s-2019.jpg
Фото: Депосит

- Пандемија је инерцију спавања претворила у учестали проблем, а реч је о стању између сна и будности које карактерише осећај замагљености, смањених способности и жеље да се вратимо спавању - каже Кејт Каплан, научница која се бави истраживањем потешкоћа са спавањем.

Каплан сматра да живимо у јединственом времену кад је реч о спавању. Многима је пандемија променила рутину и имамо утисак да смо уморнији него што смо били пре пандемије.

Прочитајте још: Разбијамо МИТОВЕ: Ево да ли се КАФОМ заиста можемо отрезнити

Каплан и њене колеге осмислиле су метод са 6 принципа који помажу да се смањи осећај поспаности.

Одуприте се потреби да угасите аларм

Једноставно оставите аларм и устаните, јер ако стиснете "сноозе" ометате РЕМ фазу спавања. Ако ту фазу стално прекидате, осећаћете се замагљено и ненаспавано. Иако вам се чини да ће вам помоћи још само који минут сна, учинак је заправо супротан. Осим што је пожељно да устанете кад аларм зазвони, Каплан саветује и да се сваког дана будите у приближно исто време.

Појачајте активност у првих сат времена
Физичка активност у јутарњим сатима не мора да буде компликована. Изведите пса у шетњу, направите круг по крају. Кретање оснажује циркулацију и поручује телу да је дан почео. Ако планирате да ходате до посла или продужите ходање до аутобуске станице, могли бисте врло брзо да видите побољшање и установите да је осећај замагљености нестао из вашег живота.


Истуширајте се или умијте хладном водом

- Мислимо да је хладноћа кључна. Ако су нам екстремитети хладни, попут руку и ногу, осећамо се будније него иначе - каже Каплан.

Састојци: Побољшава варење и убрзава мршављање: Све предности ЧИА СЕМЕНКИ за наше здравље

Изложите се сунчевим зрацима

- Јако је важно током јутра бити на сунцу, посебно ако иначе не излазите из куће. Јутарње сунчање је најмоћније сидро око којег се обавија ваш унутрашњи ритам - каже Каплан.

Слушајте музику која вас подстиче на акцију

Слушање динамичне музике одличан је начин да из полусна ускочите у димензију стварности.

Назовите пријатеља

- Сваки друштвени контакт омогућује будност - каже Каплан истичући како можете да разговарате са пријатељима, укућанима или омиљеном продавачицом у продавници.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.