· · Коментара: 0
ПОСАО

СИВА за професионалца, ЦРНА за лидера, а да ли се на пословни састанак иде у БЕЛОМ?

Први утисак је најважнији, а гардероба открива о томе какав се човек, и поготово жена, налази пред вама.

1612079776_zena.png
Фото: Депозитфото

Када имамо важан састанак или разговор у вези са новим послом, није свеједно како ћемо се поставити, коју одећу изабрати, али ни у којој боји гардеробе се појавити.

Прочитајте још: Сан снова колико је ТОПАО, али БУНДА се само овако носи

Јер, колико год на прву помисао звучало банално, све то може да утиче на наш успех у комуникацији и утисак који ћемо оставити.

Одећа је начин невербалне комуникације!

Уосталом, одећа је "потврђени" део невербалне комуникације којом другима шаљемо поруке о себи, а у пословном свету се врло битним сматра - избор њене боје. Зато следећи пут када кренете на заказани састанак, поведите рачуна о пожељним тоновима, како бисте рачунали на већу срећу.

  • Црна боја одувек важи за добар избор, јер оставља утисак професионалности и одлучности. Осим тога, у одевној комбинацији у овој боји, шаљемо поруку о личној дистанцираности, што послодавци повезују са лидерским способностима, које су веома цењене.
  • Бела може да буде сјајно решење уколико је искомбинујемо са црном, а не са неком дречавом или светлом нијансом. Не препоручује се ни да се обучемо у бело од главе до пете, јер идемо на пословни састанак, а не на венчање, па би послодавци могли погрешно да нас схвате.
  • Плава асоцира на флексибилност, али и поседовање тимског духа, што се у пословном свету и тражи. Међутим, требало би да избегавамо светле, беби нијансе и да се определимо за тамноплаве.
  • Сива јесте хладна боја, али је симбол и професионалности и префињености. Особе које је носе остављају утисак трезвених, рационалних и оних које поседују капацитет логичког размишљања, што се у свету бизниса и тражи.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.