· · Коментара: 0
активности

Скидање килограма ПЕШАЧЕЊЕМ: Оволико треба да ходате дневно!

Ако сваки дан, три пута дневно пешачите по 20 минута, то ће вам помоћи да досегнете жељени број корака и да смршате.

1610374536_Depositphotos_184920198_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Најбоља и најдоступнија физичка активност је шетња, тј. пешачење или једноставно ходање.

Пешачите трипут дневно по 20 минута

Ако сваки дан, три пута дневно пешачите по 20 минута, то ће вам помоћи да досегнете жељени број корака и да смршате. Истраживање Универзитета Вашингтон установило је да су људи који су ходали 15 минута после сваког оброка имали бољу равнотежу шећера у крви (што може смањити жељу за још хране након што сте управо јели) од оних који су ходали 45 минута у било које доба дана.

Прочитајте још: Како да за ДЕСЕТ минута одрадите пун тренинг као позната МАНЕКЕНКА

Пређите 15.000 корака дневно
Лични тренер Хана Дејвис препоручује да циљате на 15.000 корака дневно и да толико корака направите баш сваки дан. Можда вам се та бројка чини превелика, али у ту бројку улази баш сваки корак који направите од тренутка када устанете из кревета.Не брините се због тога ако тек полагано повећавате број корака. Само крените, саветује Дејвис. За разлику од тога када преко ноћи појачате интензитет вежбања, удвостручавање броја корака преко ноћи неће оптеретити тело нити повећати могућност повреда.

То значи да вас ходање после ручка може спасити од уобичајене поподневне летаргије после јела и жеље за слатким. Испробајте и трик с којим ћете истопити 20 посто више калорија док ходате.

Ходајте узбрдо трипут недељно

Ходање узбрдо, што укључује и ходање по степеницама, помаже у изградњи мишића, што пак убрзава метаболизам. На тај начин сагорећете више калорија чак и када седите за радним столом.

Почните тако да трипут недељној рутини ходања додате интервале ходања узбрдо па постепено повећавајте.

Радите интервале брзог ходања

Ходајте тако да радите једноминутне интервале у којима ћете убрзати ритам ходања и тако ћете повећати број откуцаја срца те сагорети више калорија. Након што убаците једноминутне интервала у вашу рутину ходања, постепено почните повећавати ритам и трајање интервала.

Фото: Депосит

Док ходате брже, машите рукама. Померање руку помоћи ће вам да сагорите више калорија те да оснажите рамена и предео стомака.

Сваком пешачењу додајте вежбе

Мршављење ходањем не подразумева само ходање. Правите паузе у којима ћете направити 15 до 20 чучњева, склекове ослањајући се на клупу или радите дубоке раскораке.

Прочитајте још: Вест преплавила мреже: Погледајте како даме вежбају ЈОГУ напољу и истовремено држе НЕОБИЧНУ дистанцу (ФОТО)

Све те вежбе убрзавају откуцаје срца, помажу у изградњи мишића и у томе да вам ходање не постане досадно, истиче Дејвис

Идите дужим путем

Увођењем већег броја корака у ваше свакодневне активности (паркирање даље од посла или куће, кориштење степеница уместо лифта и слично) олакшаћете себи досезање бројке од 15.000 корака дневно и мршављење. Током времена ситни “налети” кретања ту и тамо, заиста чине разлику, закључује лични тренер Хана Дејвис.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.