· · Коментара: 0
ФИТНЕС

Три вежбе које смањују ниво стреса

Стрес и депресија су данас постали уобичајени поремећаји.

1607017256_Depositphotos_40844337_s-2019.jpg
Фото: депоситпхотос

Често за лечење депресије и стрса се преписују одређене терапије, али најновија истраживања су показала, да се људи од стреса најбоље ослобађају природним путем.

Прочитајте још: Ово је главни разлог због кога се парови свађају током празника

Физичка активност је дефинитивно у овим ситуацијама најбитнија, због тога је препоручљиво свакодневно примењивати ове три вежбе.

 

Фото: деспоситос

Ходање

Ходање једна је од најбољих вежби која смањују ниво стреса. Оно је одлично за ваше срце, а блаже је у односу на трчање. Ходање је једнако ефикасно за одржавање  тежине и за мршављење као и трчање, а када је у питању елиминисање стреса боље је од трчања. Иако трчање производи ендорфин услед ког постајете срећни оно подиже и ниво хормона стреса. Ходање снижава ниво кортизола и одржава крвни притисак и шећер у крви стабилнима. Потребно је да свакодневно ходате пола сата до 45 минута, умереним темпом.

Пилатес

Пилатес јача скоро све мишиће у организму, а помаже и у јачању кичме. Поред тога, он подстиче и проток лимфе у телу. То смањује ниво стреса, ослобађа токсине из организма и помаже вам да учврстите трбушне мишиће, задњицу и леђне мишиће као ниједна друга вежба.

Прочитајте још: Посао вам захтева да седите цео дан? У том случају морате ОВОЛИКО да ВЕЖБАТЕ!

Плес

Плес је врста вежбања која се ретко упражњава. Одличан је за смањење нивоа стреса, јер је скоро па немогуће истовремено плесати и бити под стресом. Плес ће вас разведрити, а и одличан је тренинг за срце и мишиће. Без обзира да ли плешете брзим или спорим темпом, овај вид вежбања смањује ниво стреса одличан је и за ваше зглобове и линију. 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.