· · Коментара: 0
ВЕЖБЕ

У реду је да НЕ ВОЛИТЕ теретану, али онда вежбајте ЛАКЕ вежбе са ШИПКОМ

Ако се сасвим препустите ситуацији седења, мишићи ће да изгубе тонус, а и килограми ће лакше да се "лепе".

1599132353_pexels.jpeg
Фото: Пексел

Будите креативни у осмишљавању тренинга, али водите рачуна да не могу баш све вежбе да се изводе у кућним условима. Зато вам овом приликом предлажемо вежбе са шипком. Оне не захтевају пуно простора и скакања, а ефикасно затежу мишиће.

Иначе, шипка је као спортски реквизит одавно прихваћена, јер готово сваку вежбу може да учини сложенијом и захтевнијом, а истовремено не само што доприноси затегнутости мишића, већ утиче и на то да они задрже еластичност.

Прочитајте још: ПРЕСКАКАЊЕ ВИЈАЧЕ против целулита заиста делује! ОВО су савети и трикови за савршено тело (ВИДЕО)

Издржај
Подигните ногу и задржите је у том положају. Шипку држите у руци супротној од савијене ноге и подигните је од тла. У овом положају наставите да подижете ногу нагоре 20 пута не савијајући се. Поновите вежбу и на другој страни.

Као реквизит у дому може да послужи било која шипка дугачка најмање метар.
Које вежбе са шипком су ефикасне и како да их изводите саветује Весна Јањушевић, струковни терапеут Центра за корективну гимнастику.

Веслање

Стомак и задњица су затегнути. Рукама држите крајеве шипке. Десна рука је поред главе, а лева на левом куку. Левом руком гурајте шипку нагоре до изнад главе, а затим враћајте, док десном руком гурате шипку надоле. Поновите 10 пута на обе стране.

Вежбајте полако и у стајаћем ставу.

Померање ноге

Шипка је у десној руци ослоњена о под тако да рука буде затегнута. Затегните стомак и задњицу, па померајте десну ногу у страну до шипке и вратите. Поновите 10 пута на десну страну, па урадите исто и са леве стране.

Вежбајте полако и без журбе Фото: Пексел

Чучањ

Стомак и задњица су затегнути. Шипку држите у рукама испред тела, а десну ногу пребаците преко леве и спустите се у чучањ. Подигните се, па искорачите десном ногом и затегните стопало према лицу, затим пребаците десну ногу уназад иза леве и опет у чучањ. Вратите се у почетни положај. Поновите вежбу другом ногом. Урадите по 10 чучњева једном и другом ногом.

Изнад главе

Руке су у висини груди, држите крајеве шипке. Лактове померајте уназад, затим опружите руке, подигните их изнад главе и савијте лактове. Вратите се затим у почетни положај. Вежбу поновите седам до 10 пута.

Прочитајте још: ДВА МИНУТА лаке вежбе и бол у леђима као магијом НЕСТАЈЕ

Напомена: Све вежбе се изводе у стојећем ставу

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.