· · Коментара: 0
ЛЕГЕНДЕ

У СФРЈ је био ствар ПРЕСТИЖА, а данас је најчешће на отпаду!

Сви су га желели, јер је био удобан, модеран, поуздан...

1607618232_golf.jpg
Фото: А. М.

Сви су у фабрици у Волзбургу били тако поносни када је са траке сишао први "голф" 29. марта 1974. године. Знали су да се "родио" хит-аутомобил, али не и да ће постати легенда.

Прочитајте још: Од ДИСКО аута је свима ЗАСТАЈАО ДАХ: Ставите слушалице! (ВИДЕО)

Наиме, убрзо је постао синоним за Volkswagen и прославио је фабрику. Осмишљен је као породични ауто, модерног дизајна који би пожелели савремени мушкарци. Када се појавио изазвао је шок, јер је ова фабрика позната по производњи "бубе" , на коју "голф" ни мало није подсећао.

Наследник "бубе" је испунио очекивања.

Тачније, у фабрици су покушавали да направе наследика "бубе", али је само "голф" испунио је сва очекивања. Данас се производи седма генерација.

Прочитајете још: ВОЗИ, сигурно те НЕЋЕ ОСТАВИТИ на ПУТУ! Ове речи се могу рећи САМО за ЈЕДАН АУТО (ФОТО)

Био је у свим бојама Фото: Пиксабеј

Голф се, са 30 милиона примерака, сматра најпродаванијим моделом возила. Друга генерација "голф 2" појавио се тек 1984. године, а "голф 3" 1992. године. Ниједан од ових возила није поновио славу првенца.

Нико није достигао славу првенца! Нико!

Како је изгледао "голф 1" и у чему је био посебан? За почетак, мотор је био смештен у предњем делу. Кабриолет се појавио 1979. године.

Прочитајте још: Звали су га жаба, ружно паче, коза, а ми смо му тепали СПАЧЕК (Фото/Видео)

Прескуп!?
Коштао је 8.000 марака и немачке новине су писале да је "прескуп за оно што нуди"!

Био је дугачак 3,7 метара и тежак 750 килограма. Био је модеран, удобан, сигуран и достизао је брзину од 140 километара на сат!

У Сарајеву је "рођено" 150.000 голфова...

У СФРЈ "голф" је био ствар престижа, али само у БиХ. Наиме, Творница аутомобила Сарајево је прво производила "бубу", а од 1976. године возило у успону - "голф". Производио се до 1985. године и из ове фабрије је изашло 150.000 возила.

Прочитајте још: СВИ су га ЖЕЛЕЛИ, а онај ко га је ИМАО био је КРАЉ АСФАЛТА

Пошто је сваки Сарајлија који држи до себе возио "голфа" (и чињенице да су сви знали да их поправе) због тога је већина људи мислила  да, чим угледа ова кола, у њима сигурно има Босанаца. Нажалост, данас се ово возило може видети на сваком отпаду.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.