· · Коментара: 0
ВЕЖБАЈТЕ СА МАРИЈОМ

Вежбајте и затегните се у природи: Данас са нашим тренером Маријом радимо КРУЖНИ ТРЕНИНГ (ВИДЕО)

Сваког викенда на Магазину Новости вежбајте са нашим професионалним тренером Маријом Стојановић и започните дан на најбољи начин.

1618134534_172711893_223239279578336_2212734105568047426_n.jpg
Фото: Приватна архива

Како су хладни дани отишли у прошлост, бар се надамо, обрадујте себе једним одласком у природу, и једним тренингом за затезање целог тела. Наш тренер Марија вам је за данас спремила 6 занимљивих вежбица које су фокусиране на све мишиће на телу. 

Прочитајте још: Данас са тренером Маријом радимо ХИИТ ТРЕНИНГ: Извдојите 28 минута и побољшајте кондицију (ВИДЕО)

Вежба 1:

Крећемо са једном врстом чучња која подражумева и активацију других мишића, тегови су на раменима, трака је на ногама, и спуштате се у чучањ, а затим избацујете руку нагоре. Тако урадите следећи чучањ са другом руком. Урадите 4 серије по 20 понављања.

Вежба 2:

И ова вежба активира већи број мишића. Прво идете доле, скочите са стране и руке наизменично пружате са теговима у рукама. Урадите 4 серије по 10 понављања.

Пазите да вам кукови не пропадају.

Вежба 3:

Следећа вежба је добар сагоревач и одлична је за подизање кондиције. Са обе ноге скочите на клупу, и враћате се доле. Ради се 4 серије по 12 понављања.

Прочитајте још: Вежбајте у природи и затегните се до перфекције: Данас радимо тренинг за цело тело (ВИДЕО)

Вежба 4:

За ову вежбу важно је да колена буду у благој флексији, ходате у страну и избацујете тег испред себе. Радите 4 серије по 20 понављања.

Ноге не спајајте, имајте мали размак имеђу њих.

Вежба 5: 

Редовно радите ову вежбу и видећете резултате. Радите бугарски искорак 10 понављања по 4 серије. Немојте да вам колена прелазе прсте напред. Исто то урадите и са другом ногом.

Прочитајте још: Колико је вежбање добро за ПАМЋЕЊЕ? Резултати ће нас покренути

Вежба 6:

У лежећем сте положају и радите развлачење и лагано се подижете с пода. Ослонац је на једној нози, радите 6 пута једну и након тога 6 пута другу ногу и све то урадите у 4 серије.

Скроз затегните кукове када се подижете.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.