· · Коментара: 0
физичка активност

Вежбате КОД КУЋЕ: Како да побољшате своје тренинге

Време које у последњих 6 и више месеци проводимо већиним код куће, има својих предности али и мана.

1601969782_Depositphotos_186083816_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Вероватно сте приметили да не постижете максималне резултате од кад сте фитнес клуб заменили вежбањем код куће. Ређи тренинзи, са мање мотивације и узбуђења, ухватили су вас у зачарани круг из ког не видите излаз. Према речима фитнес инструктора постоје једноставни начини да побољшате своје тренинге и учините их исплативим.

ПОСТАВИТЕ ИНСПИРАТИВАН ИЗАЗОВ

Један од најсигурнијих начина да будете мотивисани је да себи задате одређени циљ. То може бити трчање без заустављања одређено време или према километражи, број склекова и трбушњака, као и било шта друго што сматрате изазовним. Ако не можете да смислите довољно занимљив изазов, претражите интернет и сазнајте што то друге мотивише да дају све од себе.

Прочитајте још: Једноставна ВЕЖБА за обликовање РУКУ: Потребан вам је само један тег

ЗАПИШИТЕ СВОЈЕ ЦИЉЕВЕ

Доказано је небројано много пута да записивање циљева у великој мери води до њиховог остварења. Узмите зато свеску у руке и данас запишите колико сте дуго трчали, возили бицикло или колико сте склекова урадили. Сутрадан урадите исто, с том да увек треба да се трудите да за један склек или км урадите више. На крају месеца врло вероватно ћете бити одушевљени резултатима.

МЕЊАЈТЕ РУТИНУ СВОЈИХ ТРЕНИНГА

Ако увек понављате исте вежбе и увек истим редоследом, велике су шансе да ће вам тренинзи постати монотони. С тога на недељном нивоу одредите један дан за кардио, други за yогу, трећи за пилатес или барре а четврти за зумбу. Свакако један дан бисте могли и да себи приуштите вид опуштања у облику медитације.

Прочитајте још: ДРИНА препоручује једну ВЕЖБУ за дуплу КОРИСТ: Чврсте БУТИНЕ и задњица

ИНВЕСИРАЈТЕ У НЕКУ МАЊЕ СКУПУ ОПРЕМУ

Тегови за чланке као и траке за вежбање не представљају тако скупу опрему а могу да вам обезбеде изврсне резултате. Такође лопта за пилатес је врло корисно средство за вежбање које проширује распон вежби које можете да изводите.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.