· · Коментара: 0
ЗДРАВО

НАВАЛИТЕ! Ове НАМИРНИЦЕ замењују слаткише

Задовољите потребу за шећером уз здраве намирнице.

1603720018_Depositphotos_129278318_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Ако превише попустимо жудњи за шећером у прерађеној храни, узроковаћемо себи брз раст, а потом и једнако брз пад глукозе у крви. Тај нагли пад подстиче још већу потребу за шећером, па се ствара зачарани круг.

Тај зачарани крунг можете да прекинете само једући здраву храну која спречава жудњу за шећером, тврде нутриционисти. И сложени угљени хидрати, односно полисахариди, производе једнак учинак у погледу серотонина, само то чине спорије.

Следеће намирнице задовољиће ваше потребе за слатким, без штете за ваше здравље.

1. Парадајз

Парадајз је ефикасан против жудње за шећером, јер садржи висок ниво триптофана – супстанци коју тело претвара у серотонин. Овај плод богат је и хромом, минералом који умањује жељу за храном, те регулише холестерол и ниво глукозе у крви.

Прочитајте још: НЕОБИЧАН ТРИК ЗА ЈАЈЕ НА ОКО ОДУШЕВИО МИЛИОНЕ: Промените једну ствар и добићете ново јело (ВИДЕО)

Фото: Депозит

2. Јабука

Једно од најбољих воћа за задовољавање жеље за слатким је јабука. Лако ју је носити са собом и није потребно да је гулите или режете као друго воће. Чак и киселе сорте јабуке садрже много здравих угљених хидрата. Ово воће богато је и прехрамбеним влакнима, која дају осећај ситости и смањују глад.

3. Слатки кукуруз

Слатки кукуруз још је једна здрава намирница која вам може помоћи у "одвикавању од слаткиша". Посебно добро сузбија жељу за слатким кад је скуван. Обилује антиоксидансима, витаминима, минералима и прехрамбеним влакнима. Осим порива за једење шећера смањује и глад.

Прочитајте још: Како "ОЖИВЕТИ" ШАРГАРЕПЕ које дуго стоје у фрижидеру? Испробајте ПЕТОМИНУТНИ трик који је хит на ТикТоку (ВИДЕО)

Фото: Депозит

4. Слатки кромпир

Још једно поврће које вам може помоћи јесте слатки крумпир. Ова намирница неће само задовољити вашу жудњу за слатким, него ће додатно организам обогатити витамином Ц, Д и Б6 и гвожђем. Храњиве материје у слатком кромпиру могу да спрече болести срца, рак и друге дегенеративне болести.

5. Цимет

Цимет је фантастичан зачин који има изврстан укус и мирис, па га можете додати многим јелима. Цимет одлично помаже против жеље за слатким. Овај зачин спречава нагле осцилације у нивоу глукозе које придоносе жељи за шећером и тиме одлаже потребу за уносом нове порције шећера.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.