· · Коментара: 0

Зашто треба да грицкате ЗЕЛЕНУ СОЈУ за протеине, здраве масти и још 3 хранљиве предности!

Препуна драгоцених хранљивих материја, незрела соја здрав је додатак сваком оброку или ужини.

1629095711_Depositphotos_4519803_xl-2015.jpg
ФОТО: Депозит

Ево свих хранљивих разлога да врећицу или две зелене соје увек држите у замрзивачу.

Прочитајте још: Дванаест ЗНАКОВА да вам је тело превише КИСЕЛО - Главни разлог за многе болести!

Одличан извор протеина.

Прво, соја је потпуни извор протеина. То значи да садржи свих девет есенцијалних аминокиселина, што је одлично за вегетаријанце и вегане, јер може бити тешко пронаћи опције на биљној бази које су потпуни извори протеина, садржи око 18 грама протеина по шољи.

Има тоне влакана.

Осим протеина, соја је такође одличан извор влакана, са 8 грама по шољи-око једне трећине дневно препоручених влакана за жене.

Зелена соја је пуна масти здравих за срце.

Такође садржи и омега-6 и омега-3 масне киселине (6 грама и 0,6 грама по шољи).

Фото: Депозит

Богата хранљивим материјама и уравнотежена је макронутријентима.

Један од главних фактора који чини зелену соју тако добрим за вас је њена непорецива густина хранљивих материја. То значи да садржи много невероватних хранљивих материја у односу на његову величину и количину калорија, без икаквих (или много) нездравих ствари (доданог шећера, засићених масти, натријума итд.). Равнотежа макронутријената зелене соје - што значи равнотежу угљених хидрата, протеина и масти - такође је идеална. То помаже у ситости и задовољству током дана.

Зелена соја је такође препуна виталних микроелемената попут гвожђа, магнезијума и бакра.

Не треба занемарити микронутријенте. Зелена соја је богата микронутријената као што су тиамин, гвожђе, магнезијум, фосфор, бакар, витамин К, фолати и манган, који су витални за одржавање метаболизма и укупну равнотежу у нашим телима.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.