· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ НАВИКЕ

Желите са СМРШАТЕ? Ево колико хране количински жене могу да унесу током ДИЈЕТЕ

Током дијете пажњу морамо посветити и количини хране коју унесемо, ма колико да је она здрава.

1622070849_Depositphotos_150139860_s-2019--1-.jpg
Фото: Depositphotos

У процесу мршављења, поред избора намирница и количине угљених хидрата које уносимо, врло је важно смањити и количински храну коју уносимо. Према препорукама нутрициониста, уколико желимо да смршамо уопшено је да треба да смањимо унос калорија за 500 калорија на дневном нивоу у односу на  калорије потрбне за одржавање тренутне тежине. То ће вам помоћи да изгубите око 0,45 килограма телесне тежине недељно.

Просечна жена која је умерно активна, има између 26 и 50 година треба да уноси око 2000 калорија дневно да би одржала тренутну тежину, а 1500 калорија да би недељно изгубила 0,45 килограма.

Ово је посебно важно за жене, које непретсано мисле о својој линији и неретко су на дијетама.

Просечна жена која је умерно активна, има између 26 и 50 година треба да уноси око 2000 калорија дневно да би одржала тренутну тежину, а 1500 калорија да би недељно изгубила 0,45 килограма.

Прочитајте још: НАЈЛУЂИ ЗАКОНИ на свету: Разлог зашто удате жене у Боливији не смеју да попију више од чаше вина ће вас РАЗБЕСНЕТИ!

Активне жене које шетају око пет километара дневно треба да унесу 2200 или више калорија да би одржале тренутну тежину. Да би изгубиле 0,45 килограма недељно треба да унесу око 1700 калорија дневно. Женама у раним двадесетима треба више калорија, односно око 2200 калорија дневно да би одржале тренутну тежину.

Прочитајте још: Књиге које можете прочитати за ЈЕДАН ДАН: 8 ремек-дела која ће вас оставити без даха!

Жене које имају више од 50 година морају уносити мање калорија, односно око 1800 калорија дневно да би одржале тренутну тежину и око 1300 калорија дневно како би изгубиле 0,45 килограма недељно.

Треба напоменути да се ове смернице не односе на труднице или жене које доје бебу, јер оне морају уносити знатно више калорија.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.