· · Number of comments: 0
АКТИВНОСТ

Тренинзи у ТРУДНОЋИ: Покрените се и практикујте ове вежбе снаге руку

Тренинг снаге руку током трудноће је веома користан., али се обавезно консултујте са својим лекаром пре него што почнете да вежбате!

1661703585_pregnant-g298b4f3cc_640.jpg
Фото: Pixabay

Вежбање током трудноће је добра опција за јачање тела. Поред тога, вежбање мишића руку је од велике користи и припрема вас за улогу будуће мајке. Сазнајте које вежбе можете да урадите да ојачате руке током трудноће.

Прочитајте још: Ова НАМИРНИЦА највише гоји, а многима је НЕИЗОСТАВНИ део доручка: Најгоре је ако се једе уз јутарњу кафу

Очигледно је да снага руку постаје важна за маму. На крају крајева, она треба стално да подиже дете, као и да рукује тешким колицима. Осим тога, вежбање помаже да останете у доброј форми, дају енергију и побољшају благостање.

Имајте на уму да је загревање и истезање мишића пре вежбања веома важно. Пре почетка тренинга треба предузети одређене мере предострожности и прилагодити вежбе специфичним околностима.

Тренинг руку помаже у јачању мишића, пружа бројне здравствене предности и идеалан је за трудноћу. Спорт помаже да се осигура да ће повећање телесне тежине труднице одговарати повећању тежине фетуса. Ово смањује ризик од прееклампсије и гестационог дијабетеса.

Прочитајте још: Италијанска оброк салата спремна за 10 минута: Лагано и преукусно летње јело за целу породицу (РЕЦЕПТ/ВИДЕО)

Екстензија за трицепс

Вежба за трицепс разрађује мишиће задњег дела руке, помаже да се ојачају и тонирају. Такође можете користити симулаторе са кабловима или ременицама. Вежба се изводи на следећи начин:

  • Седите на столицу и ставите ноге на земљу. Држите тело равно.
  • Узмите бучице и подигните руке изнад главе. Савијте их тако да вам лактови буду окренути према горе. Ово ће бити почетна позиција.
  • Подигните тежину док вам руке не буду потпуно испружене.
  • На крају, савијте лактове да бисте се контролисаним покретом вратили у почетну позицију.
  • Понављајте вежбу док не завршите серију.

Вежбе за бицепс

Прочитајте још: Виктор Живојиновић запросио девојку - у сузама изговорила "ДА": Ово је Бренина нова снајка (ФОТО)

Вежба за бицепс се може изводити и седећи. Можете да тренирате прво једну руку, а затим другу, или то радите наизменично. Углавном ради на бицепсима рамена, мишићима предње површине руке и предњим делтоидним мишићима рамена. Вежба се изводи на следећи начин:

  • Седите на столицу, стопала на поду, леђа равна.
  • Ухватите бучицу у сваку руку. Руке су испружене, притиснуте са стране тела.
  • Савијте руку да формирате угао од 90 степени.
  • Затим спустите руку назад у почетну позицију и полако поновите покрет.
  • Урадите прописани број понављања.

Бочна подизања

Бочна подизања се изводе за јачање рамена. Укључени су делтоидни, горњи трапезни и супраспинатус мишићи. Вежбу можете радити стојећи или седећи на следећи начин:

  • Станите усправно, стопала у ширини кукова.
  • Узмите бучицу у сваку руку, почетни положај - руке притиснуте уз тело.
  • Испружите руке у страну, скоро до нивоа рамена.
  • Затим се контролисаним покретом вратите у почетну позицију и поновите вежбу.

Разговарајте са својим лекаром пре него што започнете физичку активност током трудноће.

Физичка активност помаже да се боље опустите, носите са стресом, а трудницама даје већу отпорност на промене које се дешавају у телу. Осим тога, јачање руку ће помоћи мајци да подигне своју бебу и доји са мање напора.

БОНУС ВИДЕО:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.